پیام دکتر فراهانی رئیس مرکز قلب تهران، به مناسبت روز پزشک

اول شهریور ماه، که مقارن با زادروز پزشک برجسته و طبیب و فیلسوف شهیر ایرانی، ابوعلی سینا و روز پزشک نامیده شده است را به همه اساتید، پزشکان، پیراپزشکان و خصوصا همکاران عزیزم در مرکز قلب تهران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک پیامی به این شرح منتشر کرد: بی شک، حسن انتخاب زادروز طبیب ممتازی چون «ابن سینا» به عنوان روز پزشک، فرصتی است مغتنم تا با اشاره به جامعیت علمی، نوآوری، اخلاق مداری و امتیازات کم نظیر این حکیم و فیلسوف برجسته، ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند و ایثارگرانه این قشر فرهیخته و تجلیل از خدمات ارزشمند وحیات‌ بخش آنان که به مصداق آیه کریمه «و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا» است، نگاهی دوباره به جایگاه ممتاز خدمات پزشکی، علمی و تحقیقاتی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن داشته باشیم.
با نگاهی به مفاخر گذشته و حال، درتاریخ پزشکی، سهم پزشکان ایرانی را در این عرصه در منابع علمی و آموزشی جهان، به وضوح میتوان دید.
پزشکانی متعهد وحکیم که درعرصه های مختلف وشرایط متفاوت اجتماعی، وظایف وخدمات آموزشی، درمانی وپژوهشی خود را ایثارگرانه به منصه ظهور رسانده ومصداق بارز آن را درشرایط همه گیری کرونا همگی شاهد وناظر بودیم.
اینجانب برخود فرض میدانم ضمن تبریک مجدد این روز خجسته ، تقدیر و تشکر قلبی خود را از خدمات ارزشمند همه بزرگوارن عرصه سلامت و پزشکان بزرگوار و همکاران عزیزم اعلام نمایم.
رجاء واثق دارم ،تحت توجهات حضرت ولیعصر عج و درسایه همدلی برهمه مشکلات فائق آمده و روز به روز بر بالنگی وارتقاء این مرکز افزده و به جایگاه برجسته و ممتاز آن افتخار کنیم.
دکتر علی واشقانی فراهانی
رئیس مرکز قلب تهران

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *