گرامیداشت مقام استاد در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

با توجه به محدودیت برگزاری مراسم به صورت حضوری، دکتر مریم سرایی، معاون آموزشی با حضور در درمانگاه، از استادان هیئت علمی و پزشکان درمانی که طی سال گذشته، در امر آموزش دانشجویان فعالیت داشتند قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از اساتید این مرکز قدردانی شد.  
با توجه به محدودیت برگزاری مراسم به صورت حضوری، دکتر مریم سرایی، معاون آموزشی با حضور در درمانگاه، از اساتید هیئت علمی و پزشکان درمانی که طی سال گذشته، در امر آموزش دانشجویان فعالیت داشتند تشکر کرد.
دکتر سرایی با اهدای لوح سپاس به پزشکان، روز بزرگداشت مقام استاد را فرصتی برای قدردانی از زحمات کسانی دانست که به هر شکلی در ارتقاء سطح علمی دانشگاه و آموزش دانشجویان نقش داشتند.
در متن این لوح خطاب به پزشکان آمده است:
در سپیده دم ازل، آن زمان که سازندگی کائنات آغاز و کتاب تکوین گشوده می‌شد، نخستین کلمه‌ایکه با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست، واژه زیبای استاد بود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بسی شایسته است از تلاش‌ های مداوم و کوشش‌ های مستمر حضرت عالی در اشاعه تعلیم و تربیت و بسط و توسعه علم و دانش و نیز از  روشن گری و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان استاد در کمال امتنان و  افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد. توفیق روزافزون جنابعالی را  در ارتقای خدمات آموزشی از خدای متعال خواستاریم.                
دکتر مریم سرایی
معاون آموزشی بیمارستان بهارلو

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *