لیست اخبار صفحه :150
بازدید رئیس جمهور و وزیر بهداشت از مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک

بازدید رئیس جمهور و وزیر بهداشت از مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور به مناسبت روز پزشک و به منظور قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی با همراهی دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و و دکتر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور در مرکز قلب تهران حضور یافت و از تعدادی از بیماران بستری در این مرکز نیز عیادت کرد.

 دکتر ترابی: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها

دکتر ترابی: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان‌ها، با اشاره به اهمیت رسانه های اجتماعی در دیده شدن دانشگاه بر لزوم تولید محتوای هدفمند و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است.

دکتر قناعتی: ساماندهی املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران  گامی بلند برای ثبت دارایی‌های ارزشمند دانشگاه محسوب می‌شود
ثبت رسمی سند مالکیت بیمارستان روزبه به نام دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر قناعتی: ساماندهی املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران گامی بلند برای ثبت دارایی‌های ارزشمند دانشگاه محسوب می‌شود

دکتر قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراسم رونمایی از سند مالکیت بیمارستان روزبه، این رویداد را نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه دانست و گفت: راه‌اندازی اداره املاک در دانشگاه و ثبت رسمی سند مالکیت بیمارستان روزبه، گامی بلند در جهت شفاف‌سازی و ساماندهی املاک دانشگاه و بهره‌برداری بهینه از این دارایی‌های ارزشمند محسوب می‌شود.

دکتر ترابی: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است
نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه گفت: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است و این تغییر دیدگاه، به ویژه در محیط دانشگاهی که همواره در حال تحول و نوآوری است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تامز لرن: برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تامز لرن: برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

علیرضا عرب یارمحمدی، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی، با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه ارتقای سطح رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی از خدمات دانشگاه است؛ گفت: در این جلسه، مباحث نظری مشتری‌مداری بررسی و چالش‌های موجود در ارتباط با مشتریان مطرح شد. در ادامه سپیده مسعود، رئیس گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه، درباره نحوه برگزاری کارگاه و حوزه های مورد بحث آن توضیح داد. حامد بوداغی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و رئیس اداره بازنشستگی دانشگاه و دکتر شیما خسروی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی بر ضرورت برگزاری کارگاه و تاثیر آن در افزایش رضایتمندی کارکنان تاکید کردند که در فیلم مشاهده می کنید.

همایش نیازسنجی  و مداخلات ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

همایش نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

با ابلاغ شروع برنامه دوسالانه نیازسنجی و مداخلات ارتقای سلامت در سال 1403 و نظر به اهمیت بسزای این موضوع و تاثیر آن در جهت دهی صحیح منابع در راستای ارتقای سلامت جامعه، گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران 29 مرداد 1403 همایشی با موضوع گزارش اجرای این برنامه در سالن آمفی تأتر ساختمان مرکزی برگزار کرد. گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 29 مرداد 1403 همایش نیازسنجی و مداخلات ارتقاء سلامت توسط وه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت برگزار شد.