اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در میزخدمت سازمان مرکزی دانشگاه

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در میز خدمت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه با شروع به کار رسمی ادارات در سال جدید و افزایش روزافزون مراجعه کنندگان به میز خدمت، طرح فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با اپیدمی کرونا به منظور رعایت موارد ایمنی جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری کووید 19 در این واحد اجرا شد. 
از جمله اقدامات صورت گرفته می توان به ایجاد فاصله گذاری در محل استقرار ارباب رجوع، تهیه بنر و نصب اطلاعیه های آموزشی با مضمون رعایت فاصله اجتماعی و حفظ نکات ایمنی لازم اشاره کرد که با رعایت آنها می توان قدم بزرگی در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره انتشار این بیماری برداشت.
این نکات عبارتند از:
1- چنانچه هر یک از علائم  تب، تنگی نفس، سرفه خشک، آبریزش بینی و یا سوزش گلو  را دارید به متصدی از من بپرس اطلاع دهید، برای راهنمایی ارباب رجوع به استفاده از خدمات غیرحضوری از طریق سامانه میز خدمت الکترونیک.
2- تذکر و یادآوری به ارباب رجوع جهت استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن دستها قبل از نوبت گیری و مراجعه یه میز خدمت توسط متصدی از من بپرس.
 3- از قرار دادن وسایل همراه اعم از (کیف، تلفن همراه، لب تاپ و ...) در محیط میز خدمت به جهت حفظ بهداشت و ایمنی لازم خودداری نمایید. 
4- لطفاً نسبت به حفظ فاصله اجتماعی لازم (حداقل 1/5 متر) در هنگام دریافت خدمات مبادرت ورزید.
با رعايت هوشمندانه موارد پيش گفت جريان ارائه خدمات در ميز خدمت حضوری و الکترونيک با حفظ سلامت همکاران بدون توقف ادامه يافته و پیروز میدان نبرد با این ویروس می باشيم.
 
 

 

محسن پورحیدری فاطمه احمدی
تهیه کننده:

محسن پورحیدری فاطمه احمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *