اقدامات معاونت درمان دانشگاه در مقابله با کرونا

بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه از بیمارستان بهارلو

دکتر سید فرشاد علامه در بازدید از بیمارستان بهارلو روند پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا و سایر بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، دکتر سید فرشاد علامه، معاون درمان دانشگاه چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ به همراه دکتر مصطفی امینی مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان‌ها و دکتر جلال سعیدپور از بیمارستان بهارلو بازدید کرد.
وی دربازدید از اورژانس و درمانگاه بیماران حادتنفسی در این بیمارستان، روند پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا و سایر بیماران را مورد ارزیابی قرار داد و آمارکل مراجعین بیماران مبتلا به کرونا از ابتدای بحران تا کنون، تعداد بستری و مورتالیتی، تجهیزات مورد نیاز و همچنین میزان مراجعه بیماران غیر کرونا در این مرکز را پیگیری کرد.
دکتر علامه با اشاره به برنامه بیمارستان‌ها برای بازگشت به حالت عادی، جداسازی بخش‌های کرونا و غیر کرونا و پذیرش سایربیماران، تدوین پروتکلی برای ضدعفونی دستگاه‌های پزشکی اعم از ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و… را به کمک گروه عفونی و تجهیزات پزشکی دانشگاه در معاونت درمان برای ابلاغ به بیمارستان‌ها ضروری خواند و گفت: ما چاره‌اینداریم جز این که با کرونا مثل آنفولانزای H۱N۱ زندگی و برای مقابله با آن در درازمدت برنامه ریزی کنیم.
در این بازدید دکتر ناطقی رئیس بمارستان بهارلو نیز در خصوص اقداماتی که از ابتدای بحران در این مرکز انجام شده توضیحاتی داد.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *