دوره نخست آموزش مبانی سئو برگزار شد
دکتر ترابی: کارگاههای آموزشی وب برندینگ بهمنظور تکمیل زندگی دوم دانشگاه در فضای مجازی برگزار میشود
دوره آموزشی مبانی سئو بهمنظور ارتقا رتبه دانشگاه در وبومتریک برگزار و بر به کارگیری محتوای اموزشی ارایه شده در وب سایت های مراکز تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در کارگاه یک مرداد 1401 آموزش مبانی سئو، نمایندگان بیمارستان فارابی، دانشکده توانبخشی و پژوهشکده قلب و عروق که وبسایت یکپارچه دانشگاه بهصورت آزمایشی در این مراکز پیادهسازی شده، شرکت کردند.
دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به نهضت بزرگ به تصویر کشیدن فعالیتهای دانشگاه گفت: حدود 25 هزار همکار، 12 هزار و500 دانشجو و بالغبر 200 تا 300 هزار مراجعهکننده با مراکز دانشگاه بهطور مستقیم و غیرمستقیم ارتباط دارند که بسیاری از آنها از عظمت فعالیتهای این مرکز بیخبرند و کمتر به وبسایتها و شبکههای اجتماعی دانشگاه سر میزنند.
دکتر ترابی بابیان اینکه مخاطبان علاقهمندیها و ضروریات خود را از شبکههای اجتماعی و وبسایتها پیگیری میکنند افزود: باید محتوایی را تولید کنیم که موردعلاقه مخاطبان و در پاسخ به نیازهای آنان باشد و اگر به وبسایتها و شبکههای اجتماعی دانشگاه کمتر مراجعه شود یعنی ما نتوانستیم موضوع موردعلاقه مخاطبان را تولید کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بر ضرورت تولید محتوای مویرگی تأکید کرد و گفت: این نوع تولید محتوا مخاطبان خاص خود را دارد و آنها محتوای روزآمد شده را مرتب پیگیری میکنند و اینگونه نحوه ارائه خدمات تغییر خواهد کرد.
دکتر ترابی با اشاره به زندگی دوم دانشگاه در فضای مجازی گفت: این جلسه، آموزش تکمیل زندگی دوم دانشگاهی است و شما بهعنوان متولی طراحی زندگی دوم دانشگاه، باید با نقش خود بهصورت شفاف ارتباط برقرار کنید و برای تحقق این امر لازم در جلسات، جستجوگر و مطالبه گر باشید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تأکید بر اینکه محتوای آموزشی این جلسات باید درصحنه عمل به اجرا درآید گفت: در این جلسه با مفهوم سئو و کارکرد آن آشنا شدید و باید هرآنچه را آموختید تا جلسه بعد تمرین کنید. ما از شما میخواهیم کنشگر جدی باشید و اثر آنچه را که آموختهاید بلافاصله در وبسایت فعلی خود بهکارگیرید.
دکتر ترابی از پیادهسازی تمامی وبسایتهای یکپارچه تا پایان مرداد خبر داد و گفت: نسخه آزمایشی وبسایتهای یکپارچه تمامی مراکز تا پایان مرداد در اختیارتان قرار میگیرد تا جایگاه سازی مناسبی را برای دانشگاه انجام دهیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، بابیان اینکه رسالت ویژه هریک از ما این است که بتوانیم مجموعه فعالیتهای دانشگاه را بهخوبی معرفی کنیم افزود: برای تحقق ایده دانشگاه اجتماعی که در دل جامعه نفوذ کند؛ مشکلات مردم را شناسایی و برای آن راهحل ارائه دهد؛ یکایک ما رسالت و نقش ویژهای برعهده داریم و باید خود را با این رویکرد تطبیق دهیم و برای ان برنامهریزی کنیم.
در ابتدای نشست، مهندس سارا نعیمی رئیس اداره اطلاعرسانی الکترونیک، برنامه آموزشی وب برندینگ را توضیح و مبانی سئو را آموزش داد.
این کارگاه در دو روز و برای دو گروه از مراکزی که وبسایت یکپارچه دانشگاه پیادهسازی شده بهطور مجزا برگزار میشود. کارگاه بعدی یکشنبه برای بیمارستانهای شریعتی، امام خمینی و معاونت بهداشت برگزار میشود.
نظر دهید