پیام های رئیس دانشگاه

 

 

  • تاریخ انتشار : 1395/03/31 - 14:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 11219
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه

گزارش خرداد 95 رییس دانشگاه به دانشجویان، کارکنان و هیئت علمی

دکتر جعفریان: از خدا بخواهیم برای ما، خانواده ما، دانشگاه ما و کشور ما خیر فراوان مقدر کند

رییس دانشگاه همچون ماه‌های پیش در پایان خرداد 95 در گزارشی مکتوب با دانشجویان و همکاران سخن گفت.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

دانشگاهیان عزیز سلام
در آخرین ماه بهار 95 بار دیگر این فرصت را دارم که گزارشی از آنچه در دانشگاه می‌گذرد و نیز بعضی مسائل مرتبط با آن به شما تقدیم کنم. کسانی که از مهر 92 گزارش‌های بنده را مطالعه کرده‌اند به یاد دارند که قرار ما این بود که این گزارش‌ها تا زمانی ادامه یابد که مطلبی برای گفتن وجود داشته باشد. نمی‌دانم اینکه در 32 ماه گذشته همواره مطالب زیادی برای گفتن وجود داشته خوب است یا نه ولی یک واقعیت است. معنی این حرف این است که شاید بهتر بود بسیاری مسائل اتفاق نمی‌افتاد تا توضیح درباره آن‌ها هم لازم نمی‌شد. از طرفی اقدامات بسیار خوبی وجود داشته که بیان آن‌ها باعث خوشحالی جامعه دانشگاهی است. به‌هرحال خداوند را شاکرم که برای سی و سومین بار این فرصت را به من داد که با شما سخن بگویم.


ماه رمضان
ماه رمضان به نیمه رسید و برکات آن ما را فراگرفت چه آن را حس کنیم و چه حس نکنیم. در این ماه درهای رحمت الهی باز است چنانچه فرمود «ادعونی استجب لکم» و چه کم توفیقیم که حتی نمی‌توانیم به‌درستی از او بخواهیم. این سومین ماه رمضان من در این مسئولیت است و در ده شب اول فقط یک شب افطار در منزل بودم و همین روال تا شب‌های قدر هم ادامه دارد. تعداد زیادی مراسم افطار رسمی و غیررسمی برگزار شد که البته هر یک در جای خود بسیار خوب است و برپاداشتن یک سنت حسنه، اما گاهی فکر می‌کنم کاش چند شب را هم با فراغ بال در منزل سپری می‌کردم و کمی به خود می‌پرداختم. آرزو دارم شما دچار چنین وضعیتی نباشید و از روزها و شب‌های این ماه عزیز استفاده بهتری ببرید. طاعاتتان قبول درگاه حق باشد.

پرداختی‌ها
در روزهای اخیر موضوع میزان پرداخت تبدیل به یک سوژه رسانه‌ای شد. این موضوع از پرداخت‌های مدیران دولتی در برخی سازمان‌ها شروع و به‌طور عجیبی به وزارت بهداشت و پزشکان معطوف شد. البته این تغییر موضوع بحث به پزشکان خود به‌اندازه کافی محل تأمل هست و به آن خواهم پرداخت اما اصل موضوع هم به نظرم جای بحث دارد. تقریباً در تمام کشورهای پیشرفته بیشترین درآمدها مربوط به سرمایه‌داران، کارآفرینان بزرگ و مدیران ارشد است و البته این موضوع کاملاً منطقی هم به نظر می‌رسد. افرادی که می‌توانند از راه‌های درست و مشروع در جامعه ثروت تولید کنند سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند و قسمتی از ارزش کار ایشان با میزان پرداخت به آنان جبران می‌شود. قاعدتاً کشور ما هم از این موضوع مستثنا نیست اما تفاوت بزرگ در این است که بخش عمده اقتصاد در ایران دولتی است و بنابراین گروه بزرگی از مدیران ارشد و کارآفرینان در این بخش فعالیت دارند. حال باید دید که نحوه جبران مادی برای این مدیران در سیستم دولتی به چه صورت باید باشد که جامعه بتواند از توانمندی‌های افراد کاردان و کارآفرین در اداره امور استفاده کند. اجازه دهید برای روشن‌تر شدن بحث مثال ساده‌ای از دانشگاه خودمان بزنم. زمانی که من مسئولیت دانشگاه را قبول کردم، رؤسای بیمارستان‌های بزرگ دانشگاه رقمی حدود 2 میلیون تومان بابت حق مدیریت دریافت می‌کردند و این رقم برای اکثر آنان از ثلث کارکرد ایشان به‌عنوان یک متخصص هم کمتر بود! در این شرایط من به‌عنوان رئیس دانشگاه چگونه می‌توانم انتظار داشته باشم یک فرد تمام‌وقت و انرژی خود را صرف اداره بیمارستان کند و علاوه بر آن پاسخگوی مسئولیت‌های حقوقی و قانونی مربوطه هم باشد؟ شاید برخی فکر کنند که مگر مسئولان چه کار مهمی انجام می‌دهند؟ شواهد کافی علمی برای اینکه مدیریت یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت هر سازمان است وجود دارد و تجربه هم مؤید این شواهد است. از کوچک‌ترین واحدهای محیطی تا بزرگ‌ترین مسئولیت‌ها، حضور مدیران توانمند یکی از ضروریات موفقیت است و ندیده گرفتن این موضوع پاک کردن صورت‌مسئله است. سؤال دیگر که گهگاه طرح می‌شود این است که مگر کمبود مدیر داریم؟ جواب روشن بنده به این سؤال این است که بله؛ به‌شدت کمبود مدیر مؤثر داریم. مدیریت یک عنوان نیست که افراد آن را در اختیار بگیرند و از مزایایش استفاده کنند. مدیریت وظیفه سنگینی است که لوازم متعددی دارد و متأسفانه یکی از کمبودهای سیستم اجرایی ما در سطوح مختلف در کل کشور کمبود مدیرانی است که این لوازم را داشته باشند و آماده قبول مسئولیت هم باشند.
اینکه پرداخت‌ها باید نظام‌مند و شفاف باشد حرفی کاملاً درست و اصولی است اما اینکه بدون در نظر گرفتن جمیع جهات و حجم کاروبار مسئولیت‌های مترتب بر یک سمت در مورد پرداختی کم یا زیاد آن صحبت شود به‌هیچ‌وجه منطقی نیست. بدتر از آن بیان نام افراد است که نه‌تنها ازنظر اخلاقی مذموم و اشاعه دهنده یک منکر است که در سال‌های نه‌چندان دور عوارض آن را به‌وضوح دیده‌ایم، بلکه ازنظر اجتماعی هم آسیب‌زا است و هزینه آن امتناع ایشان از قبول مسئولیت یا جدا شدن افراد توانمند از دولت و پیوستن آن‌ها به بخش غیردولتی است که هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت. باز هم باید به همان دو مشکل اساسی که معتقدم بزرگ‌ترین چالش‌های کشور هستند اشاره کنم: اخلاق و تفکر. بیان نام افراد و میزان دریافتی آنان در رسانه‌ها حاکی از عدم رعایت اخلاق است و بخش دوم فکر نکردن به عوارض کاری که نسنجیده انجام می‌شود. خوشبختانه حکومت در ایران ابزارهای بسیار قوی نظارتی دارد که سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات از آن جمله‌اند و امکان ورود به جزئی‌ترین مسائل را هم دارند. اگر مطالب مطرح‌شده در این روزها از روی خیرخواهی و برای شفاف شدن امور بود می‌شد موضوع را به ارگان‌های ذی‌ربط منتقل کرد و از آن‌ها خواست که به آن ورود کنند اما استفاده از روش‌های «افشاگری» و «پرده‌برداری» که تقریباً همیشه حقایق مخلوط به اکاذیب و قلب واقعیات هستند چه سودی به‌جز تخریب بیشتر سرمایه‌های اجتماعی و کاهش اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت دارد؟ در همین چند روز گذشته روشن شد که بسیاری از ارقام منتشر شده غیرازآن چیزی هستند که ادعا شده بود و نوع پرداخت‌ها هم بخصوص در مورد پزشکان ماهیت کاملاً متفاوت از حقوق و مزایای مستمر داشت. بی‌مناسبت نیست خلاصه‌ای از مصاحبه سرکار خانم دکتر علی پور معاون درمان دانشگاه درباره کارانه پرداختی به اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران را در اینجا بیاورم، باشد که افراد مغرض که به‌جز تخریب هنر دیگری ندارند را بهتر بشناسید:
«تعداد پزشکان متخصصی که مشمول طرح کارانه هستند 1100 نفر درمجموع بیمارستان‌های دانشگاه است. از این تعداد، حدود 500 نفر عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت جغرافیایی هستند که هیچ‌گونه فعالیت پزشکی در حوزه خصوصی ندارند. متوسط کارانه دریافتی این 1100 نفر در نیمه اول سال 94، حدود 12 میلیون تومان بوده است. ما برای ارائه اعداد دقیق‌تر، میزان دریافتی را بر اساس محدوده‌های 5 و 10 میلیون تومانی طبقه‌بندی کردیم. ارقام نشان می‌دهد 41 درصد از کل پزشکان ما کارانه کمتر از 5 میلیون تومان، 20 درصد کارانه 5 تا از 10 میلیون تومان، 20 درصد کارانه 10 تا 20 میلیون تومان، 9 درصد کارانه 20 تا 30 میلیون تومان و 4 درصد کارانه 30 تا 40 میلیون تومان در ماه دریافت می‌کنند و کارانه بیش از 40 میلیون تومان در ماه به کمتر از 6 در صد از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تعلق می‌گیرد.
از نیمه دوم سال 94 سقف کارانه تعریف شد و ازآن‌پس حداکثر کارانه پرداختی 70 میلیون است. بر این اساس حدود 30 عضو هیئت‌علمی دانشگاه، بر اساس کارکرد باید کارانه‌ای بالای 70 میلیون تومان دریافت کنند که در حال حاضر به آن‌ها پرداخت نمی‌شود. این پرداخت‌ها تنها ما به ازای کارکرد متخصصان برجسته کشور بر اساس تعرفه‌های مصوب بخش دولتی است. علاوه بر این ما بر اساس ضوابط پرداخت کارانه به‌طور متوسط تنها حدود 42 درصد از درآمد سهم پزشکان (جزء حرفه‌ای تعرفه) را به ایشان پرداخت می‌کنیم یعنی 58 درصد بقیه درآمد پزشک صرف پرداخت کارانه پرسنل بهداشتی درمانی و پشتیبانی و سایر هزینه‌های بیمارستان و البته در همه موارد هم 20 درصد آن به‌عنوان مالیات کسر می‌شود.
معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه میزان مسئولیت پزشکان در قبال بیماران و سلامتی آنان بر کسی پوشیده نیست تأکید کرد یادمان باشد که تعرفه بخش دولتی یک‌چهارم بخش خصوصی است و اگر همکاران ما در بخش خصوصی کار کنند با فعالیت بسیار کمتری همین درآمد را کسب را می‌کنند بنابراین ما از همه پزشکان دانشگاهی که با تلاش خستگی‌ناپذیر خود و تحمل استرس‌های فراوان و پذیرش مسئولیت‌های قانونی سعی می‌کنند پاسخگوی تعداد بیشتری از بیماران باشند و زمان انتظار آنان برای درمان را کاهش دهند سپاسگزاریم. بدون شک کاهش فعالیت این عزیزان به ضرر بیماران مراجعه‌کننده به مراکز دولتی خواهد بود و باعث خواهد شد بسیاری از آنان با هزینه‌های بسیار بالاتر به بخش خصوصی مراجعه کنند.»
شکی نیست که روند پرداخت‌ها در دانشگاه ما و در اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی کاملاً منطبق با قانون و روال‌های تعریف شده است و اگر هم اشکالی به این مدل وارد باشد، راه‌حل آن اصلاح قانون است نه تخریب وجهه افراد یا اقشار خاص در بین مردم. این روند مانند هجمه‌ای که در سال گذشته نسبت به پزشکان شاهد بودیم تنها باعث از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی و بی‌اعتمادی به‌کل حاکمیت است و برای من به‌هیچ‌وجه قابل‌درک نیست که این موضوع به نفع چه کسی در کشور خواهد بود؟
من اطمینان دارم همکارانم در دانشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمت را متناسب با امکانات موجود در بیمارستان‌ها به مردم ارائه کنند و البته شکی نیست که مابه ازای مادی این خدمت باید به آنان پرداخت شود و من از این بابت که به دلیل تأخیر در دریافت مطالبات دانشگاه نمی‌توانیم با فاصله کمتر از سه ماه کارانه همکاران را پرداخت کنیم متأسفم. دراین‌باره توضیح بیشتری خواهم داد.


مطالبات دانشگاه
دانشگاه ما به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور با 16 بیمارستان و حدود 4 هزار تخت بیمارستانی خدمات وسیعی را به مردم ارائه می‌کند. طبیعی است که با این حجم از ارائه خدمت که خریدار عمده آن سازمان‌های بیمه‌گر هستند، قسمت عمده درآمد دانشگاه از محل کارکرد بیمارستان‌ها تأمین می‌شود؛ به‌عبارت‌دیگر اعتبارات دولتی قسمت کوچکی از منابع دانشگاه هستند که البته آن‌هم در اوایل سال معمولاً با تأخیر پرداخت می‌شود. اکنون که این گزارش را برای شما می‌نویسم مجموع بدهی‌های کل دانشگاه حدود 570 میلیارد تومان و میزان مطالبات دانشگاه که عمدتاً مربوط به سازمان‌های بیمه‌گر است 640 میلیارد تومان است. معنی این اعداد این است که تراز هزینه- درآمد دانشگاه مثبت است اما نقدینگی موردنیاز برای پرداخت بدهی‌ها در اختیار ما نیست؛ بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم مدیران و کارکنان دانشگاه و بیمارستان‌ها تلاش خوبی را انجام داده‌اند و توانسته‌اند درآمد خوبی بر اساس ضوابط کسب کنند اما این درآمد در حال حاضر وصول نشده و به‌صورت طلب باقیمانده است. برای روشن‌تر شدن اذهان باید اضافه کنم رقم مطالبات فوق از کل بودجه دولتی سال 95 دانشگاه بیشتر است. البته تلاش هیئت‌رئیسه دانشگاه این است که پرداخت‌های پرسنلی بدون تأخیر یا با کمترین تأخیر انجام شود اما درعین‌حال امور جاری واحدها نیز باید برقرار باشد تا بتوانند وظایف خود را انجام دهند. خلاصه آنکه علیرغم تراز مثبت در شرایط سختی به سر می‌بریم و امیدوارم با پیگیری‌های مجدانه جناب آقای وزیر و معاونین محترم وزارت متبوع که در جریان آن هستم، گردش نقدینگی مناسب‌تری برقرار شود تا همه ما بتوانیم در شرایط بهتری کار کنیم و مؤثرتر باشیم.



دکتر عباس شفیعی

استاد دکتر عباس شفیعی درگذشت. این جمله کوتاه به‌قدری سنگین و تأثرآور بود که من هنوز هم نتوانسته‌ام به خودم بقبولانم. دکتر شفیعی پس از یک دوره کوتاه بیماری که به‌زعم من برای آماده کردن خانواده و ما برای تحمل این جدایی بود، به دیار باقی سفر کرد. او خود به‌تنهایی بخشی از دانشگاه بود؛ بخصوص برای ما که در هیئت‌امنا، شورای دانشگاه و هیئت ممیزه شاهد حضور فعال و جدی‌اش بودیم. در آخرین جلسه هیئت ممیزه که یک هفته قبل از رحلت ایشان تشکیل شد مدام به یاد او می‌افتادم که اگر الآن در جلسه بود چه نظری می‌داد. برایش حمد شفا خواندیم و آرزوی سلامت کردیم اگرچه همه در دل‌نگران وضعیت او بودیم. بارها می‌شد که در جلسات مختلف دقایقی قبل از اذان اشاره می‌کرد و برای نماز اول وقت از جلسه خارج می‌شد. این خصیصه‌ی دکتر شفیعی بی‌نظیر بود. اگر بخواهم او را بسیار کوتاه توصیف کنم باید بگویم فردی جامع‌الاطراف بود که در پژوهش، آموزش، شاگردپروری، مسئولیت‌پذیری و تدین کم‌نظیر بود. بی‌جهت نبود که در مراسم تشییع و ترحیم این بزرگ‌مرد شاهد حضور پرشمار شاگردان و مسئولان در رده‌های مختلف بودیم.

پس از نماز میت لحظاتی در کنار تابوت او نشستم و با تمام وجود گریستم چون علاوه بر همه آنچه گفتند و نوشتم، هم تحمل فوت بزرگان دانشگاه برایم دشوار است و هم شخص دکتر شفیعی را به‌واقع دوست داشتم. این بزرگان ستون‌های دانشگاه هستند و با رفتن هریک گویی لرزه‌ای بر پیکر تنومند دانشگاه می‌افتد. از خداوند بزرگ می‌خواهم روح بلند او را که در ماه رحمت به آسمان پرکشید، در کمال آرامش با اولیائش محشور فرماید و دانشگاه ما شاهد ظهور امثال او در نسل‌های بعدی باشد.

 رویدادها

 

 


اهداء جایزه دکتر لی در نشست 69 سازمان جهانی بهداشت در ژنو به آقای دکتر مصداقی نیا استاد محترم دانشکده بهداشت از رویدادهای افتخارآمیز این ماه برای دانشگاه بود. حامی این جایزه ارزشمند یک مؤسسه وابسته به وزارت بهداشت کره جنوبی است. دکتر لی دبیرکل اسبق سازمان جهانی بهداشت بود که در زمان تصدی این مسئولیت به دلیل عارضه قلبی فوت کرد و وزارت بهداشت کره جایزه‌ای را به نام او برای افرادی که خدمات برجسته‌ای در حوزه بهداشت عمومی انجام داده‌اند اختصاص داده است.

 

در اوایل خرداد جلسه‌ای هم در حضور معاون محترم آموزشی وزارت متبوع داشتیم که در آن گزارش بسیار خلاصه‌ای از روند اجرای بسته‌های تحول آموزش در دانشگاه ارائه شد و آقای دکتر لاریجانی هم نظرات خود را بیان کردند. ایشان از بعضی قسمت‌ها راضی و از برخی ناراضی بودند. همکاران من هم توضیحاتی داشتند که البته فرصت کافی برای بیان آن‌ها فراهم نشد. معاونت آموزشی دانشگاه این بسته‌ها را به‌صورت جدی تعقیب می‌کند و برای اکثر آن‌ها برنامه‌هایی در دست اجرا دارد. حضور دکتر لاریجانی در دانشگاه اگرچه در سمت فعلی و به‌صورت رسمی است اما برای ما از جهت سابقه طولانی اجرایی ایشان در سطوح عالی دانشگاه حالت متفاوتی دارد.



در نیمه خرداد ماه برای یک نشست سه‌روزه درباره برنامه‌ریزی نیروی کار در حوزه سلامت در منطقه‌ی مدیترانه‌ی شرقی سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان مشاور موقت به دفتر این سازمان در قاهره دعوت شدم. در دو روز اول نشست، برنامه بسیار فشرده‌ای برای تهیه دستور کار نشست وزرای بهداشت که در اوایل پائیز برگزار می‌شود تهیه شده بود. در روز سوم نیز برنامه استراتژیک آموزش نیروی انسانی گروه سلامت بخصوص در مقطع پزشک عمومی که قرار است برای نشستی مشترک بین وزرای بهداشت و آموزش عالی ارائه شود موردبحث قرار گرفت. به نظر می‌رسد شرایط ایران درمجموع نسبت به اکثر کشورهای منطقه بهتر است اگرچه نسبت پزشک و سایر نیروهای کار در حوزه سلامت به جمعیت همچنان خیلی پائین تر از استانداردهای کشورهای پیشرفته و کشورهای با درآمد بالای منطقه است.
ورود و خروج به فرودگاه قاهره داستان عجیبی دارد که مجال بیان آن نیست ولی به‌طور خلاصه ورود برای اتباع تعدادی از کشورها ازجمله ایران همیشه با مشکلاتی روبرو است و این بار که برای من نسبتاً سریع بود حدود 45 دقیقه معطلی داشت. خروج هم از یک ترمینال کوچک و شلوغ است که حتی از شرایط 30 سال قبل ما هم بدتر است. قدر فرودگاه بین‌المللی خودمان را بدانیم با تمام اشکالاتی که در طراحی و اداره دارد.

سخن آخر
در شب‌های قدر که در پیش رو است، دست دعا به درگاه حضرت حق بلند کنیم و خاضعانه از او بخواهیم که برای ما و خانواده ما و دانشگاه ما و کشور ما خیر فراوان مقدر کند و ما را از شر شیاطین داخلی و خارجی دور بدارد. در این شب‌های عزیز برای تمام دانشگاهیان که بر من حقی دارند سلامت و سعادت مسئلت می‌کنم و از همگی التماس دعا برای عاقبتی نیکو و موفقیت در کسب رضای خداوند دارم.
دکتر علی جعفریان
خرداد 95

دسترسی به سایت اختصاصی رییس دانشگاه و گزارش های ماهانه قبلی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه خبری RSS,پیام ها
  • کد خبر : 61007
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

59 نظر برای این مقاله وجود دارد

78/10/11 - 00:00

سلام جناب آريالای دکتر جعفریان طاعات قبول باشه. احتمالاً حضرتعالی در جریان نیستید ولی استاد عدل هم از اساتید برجسته دانشگاه تهران فوت شدند خداوند ایشان را نیز بیامرزد.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
مجید

مجید

78/10/11 - 00:00

باسلام وخداقوت خداوند عزت تان را مستدام تر نماید. انشاالله

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
هیات علمی دانشکده بهداشت

هیات علمی دانشکده بهداشت

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر جعفریان عزیز همیشه بعد از خواندن گزارش های شما به خود می بالم که در دانشگاهی خدمت می کنم که شما سکان آن را در دست دارید خدا قوت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
غیر پزشک

غیر پزشک

78/10/11 - 00:00

دکتر چطور از تمام وقتی ها با این وسواس دفاع نمی کنید؟! شما که به غیر پزشکان تمام وقتی نصفه نیمه می دهید همه اش می گویید نداریم بدهیم! سعم ما در توسعه دانشگاه به لحاظ پژوهش و آموزشی چیست؟ بهتر می دانید که پزشکان در این حیطه حرفی برای گفتن ندارند و این بخش بر گردن ماست.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

اینکه شما هم از دریافتی نجومی برخی فیشهای حقوقی آقایان دفاع میکنید چندان هم عجیب نیست چرا که شما هم مدیر هستید و بنابراین به خود حق می دهید بی عدالتی را عدالت معنا کنید آیا میانگین دریافتی یک واحد از بیشترین تا کمترین نباید طراز معقولانه ای داشته باشد آیا شما از دریافتی کمترین فیش حقوقی حوزه کاری خود آگاهی دارید یا همین که آقایان دکترها رقم دریافتیشان قابل قبول است برای شما کافیست

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
م. سلیمان نژاد

م. سلیمان نژاد

78/10/11 - 00:00

از درگاه حضرت حق خاضعانه می خواهیم که برای ما و خانواده ما و دانشگاه ما و کشور ما خیر فراوان مقدر کند، ان شاء الله.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تشکر

تشکر

78/10/11 - 00:00

قدر هیات علمی غیر پزشک را بدانید چون از لحاظ مالی اصلا توجهی به ایشان ندارید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند

کارمند

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر با دعا کردن چیزی لزوما حل نمیشه. بجای این حاشیه نویسی ها لطفا برنامه ریزی عملی کتید و تغییرات اساسی ایجاد نمایید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
عسل

عسل

78/10/11 - 00:00

دکتر جعفریان عزیز، نوشتن این گزارش ها هیچ دردی رو درمان نمیکنه.کاش شما که مسئول هستین یه کمی باجدیت به فکر کارمندانتون باشین.اینهمه فشار بخدا ظلمه.تو هر اداره ای دزدی میشه و حق خوزی میشه.کاش بفکر باشین.کاش..بخدا روزی فرا خواهد رسید که باید جواب پس بدین و اون روز دیگه خیلی دیره.اینهمه کارمند قراردادی و دریغ از درصدی فکر و تلاش برای تبدیل وضع انها.اینهمه تبعیض تو افزایش حقوق.اینهمه تبعیض در پرداخت اضافه کار و پاداش ها.کارمندی ماهانه فلان قدر کارانه دریافت می کند و کارمندی اصلا نمی داند کارانه چیست.فلان نور چ

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
عسل

عسل

78/10/11 - 00:00

یادتون نرزه اگر کارمندان نبودند هیچ یک،بخدا هیچ یک از تلاش های شما اعضای هیئت علمی جواب نمیداد.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام وآرزوی قبولی عبادت های همه همکاران بزرگوار دانشگاهی در کامنتهای گزارش اردیبهشت ماه شاهد چند کامنت در خصوص پرداخت حق عائله مندی به همکاران زن مجرد بودیم میخواستم بدانم آیا در این خصوص اقدامی صورت گرفته است یا خیر و اگر هنوز اقدامی انجام نشده از شما مسئولان محترم تقاضا می نماید تا اگر واقعا حق این عزیزان تا کنون داده نشده برای آنان کار خیر و مثبتی انجام دهید تا آنها نیز در این ماه عزیز دعا گوی شما باشند . التماس دعا

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

در خصوص درخواست زنان مجرد مبنی بر برقراری کمک هزینه عائله مندی به استحضار میرساند با توجه به اینکه از سال 1390 در اجرای بند ب ماده 20قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران تدوین گردیده است و پرداخت حقوق و مزایای کلیه کارکنان دانشگاه بر اساس آئین نامه مذکور پرداخت میگردد . و طبق تبصره 3 بند 5 ماده 67 آئین نامه فوق فقط جهت کارمندان زن شاغل ، بازنشسته ،از کارافتاده و وظیفه بگیر مشمول

78/10/11 - 00:00

از پاسخ شما در خصوص پرداخت حق عائله مندی به زنان مجرد سپاسگزارم ولی به اطلاع شما می رسانم که وزارت اقتصاد و دارایی در سال 1393طی نامه شماره 183264/56 مورخ93/11/6 تصویب نموده که این حق به زنان بدون سرپرست و مطلقه و همچنین قید نموده که به زنانی که تا کنون ازدواج ننموده اند و مجرد می باشند نیز تعلق می گیرد .لطفا" این مورد را حتما" پی گیری نمائید تا این بانوان نیز بتوانند ابه حق و حقوقی که دولت برایشان معین نموده استفاده کرده و بهرمند شوند . تو را به حق همین روزهای عزیز قسم می دهیم که برای رسیدن حقداری به حق خ

78/10/11 - 00:00

مسئولین محترم آیین نامهای که شما مرقوم نموده اید مربوط به سال 1390 می باشد ولی موردی را که همکاران مطرح نموده اند در سال 1393 به تصویب رسیده است > آیا صرف به اینکه در سالهای قبل موردی به تصویب رسیده نباید به بخشنامه هایی که دولت آنرا به تصویب می رساند و قابل اجرا هم می باشد توجه کرد و آئین نامه های پرداخت داخلی را تغییر دادا .آن هم نه به خاطر سلیقه بلکه بخاطر یک نامه رسمی . چطور اگر قرار باشد چیزی را حذف نمایید به قانون گذشته کاری نذارید و سریعا عمل می نمایید ولی اگر قرار باشد از طریقی به همکاران کمک نمایی

78/10/11 - 00:00

ممنون که مرتب ما را در جریان کارهای دانشگاه قرار می دهید .سلامت باشد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
فاطمه نبوی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی

فاطمه نبوی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی

78/10/11 - 00:00

بسیار به خود می بالم در دانشگاهی کار می کنم که این چنین رئیسی تیزبین، باهوش ، با وجدان و با اخلاق دارد.خداوند به ایشان سلامتی و توفیق روزافزون عطا بفرماید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
بهداشت

بهداشت

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر نامه تان بوی خودخواهی پزشکان را می دهد همه اش برای پزشکان مال پزشکان! بدجوری بقیه را نادیده گرفته اید انگار نه انگار رشد اسن دانشگاه مدیون سایر رشته ها هم هست!

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
نامشخص

نامشخص

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکترجعفریان باسلام وعرض ارادت وسپاس فراوان ازگزارشات ماهانه جنابعالی که بیانگرحسن نظروشخصیت والای انسانی شماست ,ضمن اینکه بانظرجنابعالی درمورد جذب پزشکان متخصص وکارآمد کاملا موافقم امااختلاف غیرقابل انکارپرداختی کارانه برای مثال یک کارشناس ارشد آزمایشگاه آموزشی وپژوهشی دانشگاه باماهی 20تا30هزارتومان باارقام ذکرشده برای پزشکان عزیز همین مجموعه قابل توجیه نیست.خواهشمنداست درصورت امکان وصلاحدیدنسبت به اوضاع این قشر تحصیلی باشرایط کارآزمایشگاهی نیزبازبینی لازم صورت پذیرد. باتقدیم احترامات فراوان پرسنل

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

ممنون از شما

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

مثل همیشه عالی بود

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
دانشجوی دکتری

دانشجوی دکتری

78/10/11 - 00:00

برای آینده دانشگاه چه برنامه ای دارید؟! همین که پزشکان از نظر شما پول بحق می گیرند کافی است؟

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

رياست محترم دانشگاه با سلام و احترام هر چند از شخص شما به عنوان يكي از افراد بدنه دولت و پزشكان انتظار بيشتري درباره حقوق و دستمزدهاي كلان نمي رود و هر چند انتشار اين كامنت بر قامت ناراست روابط عمومي سخت خواهد بود، اميدوارم حداقل به گوش شما چه در نهان و چه در پيدا برسد. دستمزدهاي كلان در جامعه محنت زده و فقرزده در دولت مستضعفان هيچ توجيهي ندارد.مشخص نبودن ساز و كار انتصابات، ابوالمشاغل بودن و اصلا توجيه اينكه فلان مقام مسئول "شايسته" چنين مسئوليتي مي باشد همه و همه جاي بحث دارند دست كم انتشار چنين فيش هايي

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر جعفریان سخنان شما چون بسیار صادقانه بیان میشوند بسیار تاثیرگذار هم هستند ممنون از اینکه هستید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام اقای دکتر کمی هم به دریافتیهای مدیران بنگری در مقابل با کارمندان تفاوت فاحش مشخص است که چقدر نظارت در دانشگاه هست وحقانیت بین کارکنان ان مدیر که در هر زمینه برایش احترام هست حقوقش به تازگی مصوبه هیات امنا هم میگیرند چرا کارمند با ارباب رجوع سرکار دارد وسختی کار برای کارکنان است ولی دریافتی انها بالاست همین کوچکترین مورد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکتر جعفریات با لام و خسته نباشید طاعت و عباداتون مورد قبول حق باشد واقعا خدا قوت بهتون میگم من قبلا کارشناس پژوهشی دانشکده پزشکی تهران بودم و الان در دانشگاه ایران خدمت میکنم ولی هنوز مشتاق خواندن گزارشات زیبای شما هستم از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما دارم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

کارانه کل سال دریافتی من 3 میلیون هم نیست!phd هم هستم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام طاعات و عبادات کلیه همکاران قبول آیا انصافه همه مشکلات را به مدیر ارشد مجموعه نسبت بدیم خودمون برای این مجموعه چه کار می کنیم گزارش اگر ننویسند که همه ما می گوییم پاسخگویی ندارند گزارش بنویسند می گوییم ارزش ندارد. دوباره عرض می کنم تک تک ما در راستای ارتقای این مجموعه چه کار می کنیم. دوستان قراردادی زمانی که وارد مجموعه می شوند از تمامی این قوانین اطلاع دارند ولی آن زمان صرفاً فقط برای به دست آوردن یک شغل آن هم در دانشگاه تهران وارد مجموعه می شوند بعد تمام مشکلات کشور، دولت را به مدیر ارشد مجموعه نسبت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

بنظرم بسیار نکوهیده است پاسخ حرف شما اما باید گفت که نیروهای قراردادی مقدارمعتنابهی تعهد میدهند و بسیار بیشتر از بعضی نیروهای رسمی کار میکنند. اینکه مثلا شما بیست سال پیش با ... و بدون آزمون و ... وارد مجموعه شده اید هیچ مزیتی نسبت به نیروهای امروزی ندارید.شما بفرمایید درخواست منطقی باید مطابق میل حضرتعالی باشد؟؟!

78/10/11 - 00:00

شما قطعا خودتان از نیروهای رسمی یا پیمانی هستید که چینین حرفی رو میزنید ... بله شما هم اونموقع که استخدام شدید حتما پیمانی بوده اید یا حتی شرکتی ولی همه شما این اطمینان را داشتید که بعد از 5 سال حتما پله پله پیمانی و بعد رسمی آزمایشی و بعد رسمی قطعی میشوید ... ولی برای پرسنل قراردادی آیا وقاعا اینطوریه؟ از اول که میان قراردادی اند تا آخر که بازنشسته میشن .. منم اگه مثل شما اضافه کارم بالاتر بود و مدرکم هم پایین از همه قراردادی ها خرده میگرفتم .و...برید ببنید 90% قراردادی ها تحصیلات و مدرکشون از باقی افراد ب

78/10/11 - 00:00

روایت و صمیمیت بیان آن، گزارشات را خواندنی می کند. سلامت باشید. دکتر محمدی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام نظرات همکاران همراه با تندروی و دور از انصاف و رعایت عدالت است. لطفا کلیه زحمات افراد را در سیستم نادیده نگیریم. ما که از افراد طلبکار نیستیم. این بد است که چشم خود را ببندیم و این گونه صحبت کنیم. دوستانی که از آقای دکتر برنامه ریزی عملیاتی می خواهند خودشان چند نمونه پیشنهاد دهند. در هر گزارش آقای دکتر سیاستهای اجراییشان مشخص و واضح است.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
حمید

حمید

78/10/11 - 00:00

سلام بخاطر اینکه سه ساله رییس دانشگاه قدمی در جهت معیشت پرسنل برنداشته اند؟و برنامه عملیاتی را باید معاونین ومشاورین ایشان بدهندکهتعدادشون هم کم نیست و در همه موارد صاحب نظرند با اینکه مطمین هستم نظرم ثبت نمیشه ولی نوشتم.......

78/10/11 - 00:00

سلام ریاست محترم دانشگاه از زحمات شما قدردانیم. خواهشمندیم روسای بیمارستان ها و مدیران را مانند تمام کشورهای پیشرفته دنیا از رشته های مرتبط و آگاه و نه لزوما پزشک انتخاب نمایید. به امید روزی که مدیران ما در تمام بخش های وزارتخانه از مدیران متبحر و شایسته و نه لزوما پزشک باشند که ان زمان مشکلات موجود در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاهش می یابد با یاری خدا.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام و سپاس از گزارش های صادقانه و عالی شما. دقیقا متوجه نمی شوم چرا ما فکر می کنیم اگرهمه یکسان دریافت کنند یا از مزایایی یکسان برخوردار شوندعدالت است. پزشک یا هیئت علمی که سال ها از عمر خود را صرف تحصیل کرده و سختی ها و رنج ها و مسئولیت ها را به دوش کشیده چرا نباید از رفاه نسبی برخوردار باشد. با کمال ارادت و ادب برای دفاع از خود گروه دیگر رامورد سوال قرا ندهیم. عده ای حتی شغل ندارند خدا رو شکر کنیم برای آنچه که ما داریم. چرا یک مربی همان مزایا و موقعیت های یک دکتری را می خواهد و بعضی اوقات م

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

نه دوست عزیز، شما ظاهرا اصل مساله را متوجه نشده اید! مساله دو چیز است:1- تفاوت حقوق حداقل حدود 70 برابری بین پایین ترین حقوق و بالاترین حقوق و دستمزد ( که از ویژگی های جوامع عقب افتاده است) 2- تفاوت حقوق بین افراد هم مرتبه و همکار که رسمی پیمانی هستند با قراردادی ها. حل مورد اول از توان ریاست دانشگاه بسیار خارج است به دلایل متعدد و اما حل مورد دوم در صورت خواستن، دست ایشان است. آسمان و ریسمان بافتن هم ندارد. همه میدانند و کسی هم توقع ندارد کارمند برابر متخصص دریافتی داشته باشد.

هیات علمی

هیات علمی

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر عزیز اینجا دانشگاه است و محل تجمع افرادی با تحصیلات آکادمیک در حیطه آموزش و پژوهش برای رسیدن به اهداف آموزشی و پژوهشی. فرمایشات حضرتعالی درخصوص پرداخت مربوط به خدمات متعلق به جو و محیط بیمارستان است که اهداف ارائه خدمات مستقیم به بیماران را دارد. بنابراین بنظر من از تریبون بیمارستان برای دفاع از کارانه خدمات محور پزشکان استفاده کنید. متاسفانه کار به جایی رسیده که بیمارستان و مجموعه آن همه درخدمت پرداخت کارانه پزشکان و دفاع از ارزش خدمات ایشان قرار گرفته است. به عبارت ساده تر دانشگاه زیر نظر بیمار

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند قراردادی

کارمند قراردادی

78/10/11 - 00:00

سلام و عرض قبولی طاعات همه عزیزان ، دکتر جعفریان عزیز بودن شما باعث آرامش و دلگرمی ماست انشاالله که همیشه سلامت و پایدار باشی ، ممنون که در کنار ما هستی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

خوش بحال مدیران،وپزشکان به کارمندان بخت برگشته چی؟؟؟که هیچ جی بهشون تعلق نمیگیره

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند

کارمند

78/10/11 - 00:00

با سلام جناب آقای دکترجعفریان شما در محضر ریاست جمهوری از آموزش سخن می گویید وانگاه زیر ساخت های آموزش که دانشکده ها و کارمندان آن هستند با نزدیک به دودهه سابقه کاری بایستی فقط 2 میلیون حقوق بگیرند وناراضی باشند .کاری انجام دهید و فقط از پزشکان دفاع نکنید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند

کارمند

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام خدمت جناب دکتر دوست داشتنی ، آمارهای دقیقی ارائه نمودید ولی کاش میدانستید در بین کارمندان شما هستند کسانی که لایق و دست پاک و درسمت مدیران پایه و یا میانی با سوابق طولانی ولی به دلیل قراردادی بودن هیچ گونه امتیازی شامل حالشان نیست نه حق مسئولیتی نه کارانه ای و... وفقط با اضافه کار جبران خدمات اینها میگردد که با توجه به نوع حکم مبلغ بسیار ناچیزی میشود حال اینکه مدیران تعدادشان زیاد هم نیست آیا برای آنها نمی توان یک فکری کنید (چون فرموده بودید مدیر خوب را باید راضی نگاه داریم )ما کارمندان

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر جعفریان به استحضار می رساند با توجه به اینکه در خصوص پرسنل رسمی و پیمانی حقوق و مزایا بستگی کامل به پست سازمانی دارد خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد که اختصاص پست بر اساس شایستگی و توانمندی در کار ، سابقه کار مرتبط با شغل و مدرک تحصیلی افراد باشد نه بر اساس رابطه و اعمال سلیقه های شخصی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام آقای دکتر به امید روزی که مدت ریاست بیمارستانها زمان بند بشود آقای دکتر جعفریان عزیز باید به همه فرصت داد باید از فکر همه استفاده کرد مدت طولانی ریاست یک نفر هشت سال ده سال و یا بیشتر سبب خیلی عوامل میشود چرا وقتی ریاست جمهوری که مهمترین و بالاترین مقام اجرائی در کشور است زمان بند است اما ریاست یک بیمارستان نمی تواند زمان بند باشد اگر یک نظرسنجی ساده هم انجام دهید واقعا متوجه می شوید که این خواست تمام جامعه علوم پزشکی تهران می باشد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر جعفریان در خصوص حق عائله مندی خانمهای مجرد پاسخ دانشگاه مبنی بر این است که" با توجه به پیش بینی نشدن این مورد در آیین نامه دانشگاه لذا پرداخت آن مقدور نمی باشد" لذا خواهشمند است با توجه به اینکه کلیه دستگاهها این مبلغ را به خانمهای مجرد پرداخت می کنند در خصوص اصلاح این مورد در آیین نامه دانشگاه و بهره مند شدن این قشر از حقوق خود دستور فرمایید اقدامی صورت گیرد. باتشکر فراوان

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
دندانپزشکی

دندانپزشکی

78/10/11 - 00:00

با سلام. آقای دکتر چرا به فریاد قراردادیهای غیرحرفها ی نمی رسید. چون این قانون را کسانی که حقوق نجومی برای خود می زنند نوشته اند؟ ای ناخدا جواب خدا را چه می دهی!!!!!!

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
عبدالله

عبدالله

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام این تفاوت بسیار زیاد و غیرقابل قبول دریافتی ها یعنی از حدود یک میلیون تومان در ماه تا 70 میلیون تومان در ماه به هیچ وجه عادلانه نیست و باید قانونگذاران کشور که چنین شرایطی را فراهم کرده اند پاسخگو باشند. اما آقای دکتر جعفری ،گفته شده ظلم بالسویه عدل است؛ اگر حق یک پزشک عمومی که متعهدانه کار میکند ماهانه 2-3 میلیون تومان است حق یک متخصص یا فوق تخصص چند برابر باشد عادلانه است؟ این سوال را اگر اینجا پاسخ ندهید قیامت باید پاسخگو باشید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمندان قراردادی

کارمندان قراردادی

78/10/11 - 00:00

با سلام و قبولی طاعات آقای دکتر ضمن عرض خسته نباشید، باستحضار میرسانم که اگر کارکنان فعالی و کاری هم در واحدها کار خود به نحو احسن انجام ندهند، دانشگاه و مراکز درمانی هم معنا پیدا نمیکند، کارکنان هستند که با فعالیتهای بی ثمر خود باعث نظم و کیفیت واحدها را به هدف میرساند. شما که می فرمایید مدیران تمام وقت خود را صرف امور مربوط به واحد میکنند، کارکنان هم همینطور هستند، آیا یکماه حقوق کارکنان ما نیروهای قراردادی که بعد از 20 سال کارکردن همچنان بلاتکلیف هستیم و هیچ اقدامی هم صورت نمیگیرد و تمام قراردادها بصورت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

اگر مدير لايق بايد دريافتي بالا داشته باشه وحقش هم هست پس اين همه فساد اداري و بي عدالتي در دستگاههاي دولتي از كجا اومده پس مديران دقيقا كارشون چيه ؟

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
arian

arian

78/10/11 - 00:00

باسلام خدمت جناب دکتر و تشکر از گزارشات،دانشگاه علوم پزشکی تهران مثل سایردانشگاهها دارای پرسنل قراردادی حرفه ای است که باتوجه به اینکه اکثرا ازد دانش آموختکان انشگاههای تیپ 1 کشور هستند ولی تفاوت دریافتی های آنها با نیروهای پیمانی و رسمی بسیارزیاد است که علاوه بر فیش های حقوقی،تفاوت در کارانه ها و اضافه کارها نیز کاملا مشهود است.لطفا به نمونه زیر توجه فرمایید و دستور بررسی و گزارش دقیق نمایید.1-پرسنل قراردادی حرفه ای با مدرک فوق لیسانس و دارای مسئولیت سنگین و تعهد بالا به ازای هرساعت اضافه کار مبلغ 3700 در

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر جعفریان و آروزی توفیقات بیش از پیش در راستای توسعه علمی و برقراری عدالت در دایره مسوولیتتان.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

متاسفانه طرز تفکر پزشک سالارانه در این گزارش موج می زند. به خدا بجز پزشکان سایر پرسنل هم حق حیات دارند و باید جوابگوی همسر و فرزندانشان باشند

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

اقای دکتر جعفریان با سلام از کامنت های گذاشته شده چنین برداشت میشود که کارکنان از مدیران و روسای بیمارستانها و دانشکده و ستاد راضی نبستند بهتر وقتی بگذارید و بررسی کنید شاید اوضاع بهتر شود امیراعلم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
دانشجو

دانشجو

78/10/11 - 00:00

دانشگاه پزشکی ب نظرم جز معدود جاهایی هست ک کارمندانش اینقدر ناراضی هستند و این هم ب خاطر تفاوت در حقوق انها و افراد پزشکی هست ک درمجموعه وجود دارد وگرنه حقوقشان از سایر ادارات ک کمتر نیست!و این به نظرم ب خاطر اصل اشتباهی است ک در ذهن های ما از زمان بچگی رسوخ کرده ک عدالت یعنی برابری! تفاوت منطقی در پرداخت ها رو من ب عنوان یک دانشجو نمیتونم تعیین کنم ولی این نکته واضح هست ک مسئولیت پزشک با مثلا یک کارشناس ازمایشگاه ک مثال زده شده است، اصلا برابر نیست!نگاهی ب امار احضار به دادگاه پزشکان بیاندازیم ،فقط مواردی

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
دانشجوی پزشکی

دانشجوی پزشکی

78/10/11 - 00:00

من در سخن دکتر جعفریان در مورد درست نبودن انتشار عمومی فیش حقوقی و لطمه به ابروی نظام شک داشتم تا زمانیکه دیشب رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها، انسانهای پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود. افرین بر درایت رییس دانشگاه

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

آقای دکتر توی این دانشگاه با این همه نیروی قراردادی غیر حرفه ای همیشه تعداد امتیازهای منفی به نظرات خیلی بالا است . صرفاً جهت مزاح

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

این نگاه که "ما از کارانه پزشکان داریم به بقیه بخش ها پرداخت می کنیم و در واقع حق پزشکان را به سایر افرادی که در دانشگاه هستند پرداخت می کنیم" خیلی آزاردهنده است و احساس طفیلی و سربار بودن به انسان می دهد. من به شخصه ابدا منکر خدمات ارزشمند پزشکان نیستم؛ اما ایا بدون همکاری بقیه ارکان دانشگاه، زحمات پزشکان به نتایج مطلوب خواهد رسید؟! در ضمن حضرتعالی که الحمدلله به صورت فعال با دانشگاه های خارجی و مجامع علمی آنان در ارتباط هستید - که قطعا دیدن شما در کنار بزرگان علمی دنیا برای همه ما کارکنان دانشگاه باعث افت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

آقا یا خانم سلام منظورتون اینه مثل حکومتهای کمونسیتی به هم حقوق یکسان پرداخت بشه منظور چیه؟

78/10/11 - 00:00

دقیقا، در کشورهای پیشرفته تفاوت حقوق کارمند ساده با متخصص بیشتر از هفت برابر نیست.

بی نام

بی نام

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکتر جعفریان با سلام از آنجاییکه در ایام بسیار عزیزی به سر می بریم اگر بخواهیم ناعادلانه قضاوت کنیم عذاب وجدانی نصیبمان خواهد شد که گریبانگیر خودمان خواهد شد. اگر پزشکان محترم لایق این کارانه ها هستند و هیچ شک و هیچ حرفی نیست اما حرف ما این است که آیا کارکنان قراردادی که مجموع حقوق و اضافه کاریشان به دو میلیون تومان در ماه هم نمی رسد درهمان جامعه ای که پزشکان زندگی می کنند به سر نمی برند!!!!!! مگر همه افراد جامعه اقلام غذایی نمی خرند مگر همه اجاره نمی دهند غیر از این است که همه نیاز به مسکن و م

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام و طاعات قبول من از همکاران دانشگاه تهران هستم البته نه علوم پزشکی برام جالب بود یکی از دانشمندان دانشگاه فوت شدن اما یک نظر در مورد فوت ایشون نبود همش در مورد حقوق و مزایا بود خیلی برام جالب بود گفتم خدمت دوستان بگم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام و عرض ادب و احترام ، خداقوت و آرزوی قبولی طاعات خدمت رئیس فرهیخته و دوست داشتنی دانشگاه ، جناب آقای دکتر جعفریان عزیز اجازه میخواهم چند کلامی شاید معترضه خدمتتون عرض کنم ، درسته که اینجا دانشگاه علوم پزشکی است اما اگر برترین دانشگاه کشور و منطقه هستیم تنها مرهون پزشکان نیست بلکه سایر ارکان دانشگاه نیز در آن دخیل هستند شما همیشه از دانشگاه بعنوان دانشگاه ما یاد میکنید اما متاسفانه در عمل این را نمیبینیم اگر اساتید فرهیخته ای چون شما اعمال جراحی بزرگ و منحصر به فردی در سطح دنیا انجام میدهند،دارای تیم و پ

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکتر جعفریان بخشی از گله مندی بخاطر این است که کار را در بیمارستان رزیدنتها می کنند و کارانه به آن چند درصد میرسد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند

کارمند

78/10/11 - 00:00

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خواهش میکنیم در خصوص برقراری 35 درصد فوق العاده حکم کارمندان فعالیت بفرمایید. این مسئله باعث نومیدی و دلسردی کارمندان شده بخصوص که این قشر با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند. با تشکر

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام حسب اتفاق نامه رییس محترم را خواندم. در خصوص پرداختی به مدیران و سرزنش افشای آن، بپذیریم که به قول شما حق زحمه مدیران و کارآفرینان در امر تولید و اقتصاد ... بر اساس تلاش و تاثیر شگرف آنها می باشد (البته در سایر کشورها !!) اما در ایران همین افرادی که نام شان فاش شده چه کار خاص و ویژه را نجام داده اند که شایسته تقدیر و درآمد آن چنانی باشند. حداقل در همین حوزه علوم پزشکی ، خودمان را گول نزنیم اگر بر اساس آمار و گزارش های وزارت بهداشت و دوستان عزیز در خصوص کارها و رتبه ها توجه کنیم متوجه می شویم که چندا

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام اقای دکتر خدا قوت ولی اقای دکتر به خدا ماهم زندگی داریم زن و.بچه داریم مشکلات تا دلت بخواهد داریم و فقط چشم هممون به دستهای با سخاوت شماست اقای دکتر متمم ااضافه کاری نیمه دوم 94وسه ماهه اول 95پرداخت نشده لطفا دستور بدهید تا اقدام بشود با تشکرب امام (ره)

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
soleymanfar

soleymanfar

78/10/11 - 00:00

سلام

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
مهدی

مهدی

78/10/11 - 00:00

تبریک به آقای دکتر مصداقی نیا استاد گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده بهداشت .موفق باشید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
همراه يك بيمار

همراه يك بيمار

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام. درست هفته قبل به واسطه تصادف با يك موتورسوار به بيمارستان رفتم !!! فاتحه درمان را در مدت يك هفته كه در آنجا بودم خواندم. بهتر است به جاي نصب بنرهاي نحوه برخورد با مراجعين و تهديد به شلاق و ........ چند دوربين در ايستگاه هاي پرستاري بخش ها و اورژانس ها نصب كنيد تا رفتار آنان را با بيماران و عملكرد پزشكان و پرستاران و ...... را ببينيد. بي تفاوتي و رابطه رباتيك آنها با مراجعين تاسف آور است. اميدوارم كه گذر هيچكس به شرايط حال حاضر بيمارستان ها نيفتد. خوب است به عنوان يك ناشناس در ساعت ملاقات

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

کاملا" موافقم

78/10/11 - 00:00

با سلام حالا که همه از وضعیت مالی گله دارند پرسنل مراکز بهداشتی درمانی مظلوم واقع شده اند .میزان دریافتی این گروه معمولا" همان مبلغ حکمی میباشد و از اضافه کار و کارانه مبلغ بسیار ناچیزی نصیب ما میشود در صورتی که حجم کار برای پرسنل بهداشت اگر اغراق نکنم 3 برابر شده است .شاید شما و دیگر مسولین مافوقتان این تفکر را دارید که افزایش حجم کار حتی 100 برابر هم شود جزء خصلت ژنتیکی و مادرزادی ما کارکنان رسته بهداشتی میباشد؟

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *