16 مورد یافت شد

دبیران انجمن های علمی فرهنگی، دانشجویان با روزنامه نگاری برند آشنا شدند

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دبیران-انجمن-های-علمی-فرهنگی،-دانشجویان-با-روزنامه-نگاری-برند-آشنا-شدند

روزنامه نگاری برند آشنا شدند در راستای رسانه ای شدن علم دبیران انجمن های علمی فرهنگی، دانشجویان با روزنامه نگاری برند آشنا شدند به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با توجه به ضرورت رسانه ای شدن علم و حرکت در مرزهای دانش، جلسه ای با دبیران انجمن...

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/برای-ارائه-موثر-و-بهتر-پیام-دانشگاه-به-مخاطبان-باید-از-شبکه-های-اجتماعی-مناسب-در-کنار-سایر-ابزارها-استفاده-کنیم

روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی،...

دکتر حکمت: فعالیت های خوب روابط عمومی قابل تسری است؛ روزهای خوبی

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-حکمت:-فعالیت-های-خوب-روابط-عمومی-قابل-تسری-است؛-روزهای-خوبی-در-آینده-خواهیم-داشت

روزنامه نگاری برند بیمارستان ضیائیان لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: * ارسال نظر ارسال به دوستان متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:...

دکتر ناطقی: در مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شاهد تحول هستیم

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ناطقی:-در-مجموعه-روابط‌عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-شاهد-تحول-هستیم

روزنامه نگاری برند پرداختند. در پایان نشست مسئولان روابط‌عمومی معاونت های غذا و دارو، درمان، بیمارستان و شبکه‌های بهداشت و درمان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. توضیح اینکه ازکلینیک خواب بیمارستان...

سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/image/سومین-جلسه-اتاق-روزنامه-نگاری-برند-به-میزبانی-بیمارستان-بهارلو-برگزار-شد

روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند به میزبانی بیمارستان بهارلو برگزار شد 1400/06/02 - 15:26 - تعداد بازدید: سومین جلسه اتاق روزنامه نگاری برند روز سه شنبه 2 شهریور 1400 با...

دکتر ترابی: پویش «من پژوهشگر هستم» به‌منظور شناسایی و ثبت پرسش‌ها و نیازهای جامعه در عرصه‌های مدیریت، بالین و فرهنگ راه‌اندازی می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-پویش-«من-پژوهشگر-هستم»-به‌منظور-شناسایی-و-ثبت-پرسش‌ها-و-نیازهای-جامعه-در-عرصه‌های-مدیریت،-بالین-و-فرهنگ-راه‌اندازی-می‌شود

روزنامه نگاری برند در سه محور پژوهش، توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و فرهنگی در خصوص راه اندازی پویش‌های پژوهشی، تدوین کتاب معرفی خدمات براساس مخاطبان و کتاب سپید بحث و تبادل نظر شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که صبح...

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-واحدهای-تابعه-باید-ظرفیت‌های-همدیگر-را-به‌خوبی-بشناسند-و-از-آن-بهینه-استفاده-کنند

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند دومین جلسه روزنامه‌نگاری برند در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند در...

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-اگر-روابط-عمومی-مبتنی-بر-علم-عمل-نکند-پیشرفت-نمی‌کند

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند نخستین جلسه اتاق روزنامه‌نگاری برند در حوزه «بهداشت، درمان و غذا و دارو» دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند اتاق روزنامه‌نگاری برند در راستای «پاسخی به نیاز...

دکتر ترابی: کتاب سپید واحدهای دانشگاه، منعکس کننده ویژگی های یک محصول یا اسناد فنی یک سرویس برجسته است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-کتاب-سپید-واحدهای-دانشگاه،-منعکس-کننده-ویژگی-های-یک-محصول-یا-اسناد-فنی-یک-سرویس-برجسته-است

روزنامه نگاری برند در حوزه آموزش، دانشجویی و بین الملل دکتر ترابی: کتاب سپید واحدهای دانشگاه، منعکس کننده ویژگی های یک محصول یا اسناد فنی یک سرویس برجسته است در دومین نشست اتاق روزنامه نگاری برند که به منظور همفکری و هم افزایی در حوزه های آموزش، دانشجویی...

روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/روابط-عمومی-ها-در-برندینگ-باید-روی-ذائقه-مخاطبان-تمرکز-کنند

روزنامه نگاری برند روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند سردبیر اخبار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ایجاد اتاق خبر در روزنامه نگاری برند گفت: باید مشخص کنید چه چیزی برای مخاطبان و در مقابل چه چیزی برای رسانه ها...