برگزاری مجموعه وبینارهای آموزشی کووید 19 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

به‌منظور ارتقای آگاهی و پاسخگویی به سؤالات کارورزان، دستیاران، پرستاران و سایر ارائه‌کنندگان خدمات سلامت در مورد بیماری کرونا، وبینارهایی با موضوعات مختلف مرتبط با این بیماری در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در جامعه و لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با ابعاد مختلف این بیماری و همچنین چگونگی نحوه مواجهه و مدیریت این بیماری، برگزاری وبینارها (ویدئوکنفرانس) مرتبط با این موضوع چندی است که در چارچوب برنامه‌های آموزشی این مجتمع قرار گرفته است.
گروه‌های هدف این وبینارها، طیف گسترده‌ای از مخاطبان از مسئولان دست‌اندرکار مدیریت بحران تا تمامی ارائه‌کنندگان خدمت در مواجهه با بیماری کرونا هستند.
از مجموعه ویدئوکنفرانس‌های برگزارشده، نخستین وبینار، 24 اسفند 98 با موضوع «همه آنچه باید در مورد کرونا بدانیم» در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.
علاقه‌مندان برای دسترسی به فایل و محتوای وبینارهای برگزار شده وهمچنین اطلاع از برنامه‌های آتی، می توانند به سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به آدرس http://ikhc.tums.ac.ir/ مراجعه کنند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *