صندوق های رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت فرهنگی و دانشجویی از استقرار صندوق های ثابت و سیار اخذ رأی در بیمارستان‌ها و مجتمع سرای کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با توجه به اعلام ستاد انتخابات ریاست جمهوری، پس از شهادت هشتمین رئیس جمهور کشور دکتر سید ابراهیم رئیسی، رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 8 تیرماه 1403 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
صندوق های رای گیری ثابت در بیمارستان های دکتر شریعتی، مرکز قلب تهران و 2 صندق در بیمارستان امام خمینی (ره) (مسجد المهدی و کلینیک بیمارستانی المهدی) مستقر و در راستای رفاه حال دانشجویان صندوق های سیار در مجتمع سرای کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان بهارلو به جمع آوری رای خواهند پرداخت.
دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: صندوق‌های رأی در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه مستقر است و کادر درمان و یا همراهان بیمار یا بیماران با شرایط جسمی مساعد می‌توانند بدون خارج شدن از بیمارستان پای صندوق‌های رأی حضور یابند.
وی افزود: کارکنان و بیماران برای اخذ رأی می‌بایست مدارک شناسایی لازم را همراه خود داشته باشند و هیچ‌گونه آثار و نمادهای تبلیغاتی متعلق به احزاب، گروه‌های سیاسی و نامزد‌های انتخاباتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه وجود ندارد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی