جلسه هیئت رئیسه بیمارستان فارابی برگزار شد

جلسه هیئت رئیسه بیمارستان فارابی به منظور از سرگیری و افزایش فعالیت‌های درمانی و آموزشی این بیمارستان همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، تشکیل شد.

جلسه هیئت رئیسه بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، جلسه هیئت رئیسه بیمارستان فارابی دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان، معاونان، مسئول فنی، مدیر و مدیر پرستاری این بیمارستان برگزار شد.
در این جلسه که با هدف از سرگیری و افزایش فعالیت‌های درمانی و آموزشی بیمارستان برگزار شد، افزایش تدریجی فعالیت‌های درمانگاه‌ها و اتاق‌های عمل بیمارستان بر اساس بررسی روزانه آمار بیماران مراجعه کننده در دستور کار اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به بیماران انجام شود. در ادامه دکتر اکبری بر ادامه فعالیت‌های آموزشی  همچون برگزاری کلاس‌ها و کنفرانس‌های هفتگی بیمارستان تاکید کرد و از معاونان آموزشی و پژوهشی خواست تا از ظرفیت  فضای مجازی در این زمینه استفاده کنند.    
فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز هر یک از واحدهای بیمارستان برای ارتقای ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان، تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در بیمارستان فارابی  برای مقابله با  بیماری کووید-۱۹ از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *