جلسه کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا برگزار شد

در نشست این هفته کمیته بحران کووید بیمارستان سینا از همیاری دکتر حسین حیدر، رئیس بخش جراحی فک و صورت قدردانی و به بیان گزارشی آماری از وضعیت بیماران مبتلا به کووید این مرکز در 2 اخیر پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، نشست کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا طبق روال هر هفته، شنبه 15 شهریور 99 برگزار شد.

در این نشست بعد از اعلام گزارش آمار بیماران مبتلا به کووید در 2 هفته گذشته بیمارستان سینا، سوریا بابایی، مدیر دفتر پرستاری بیان داشت: خوشبختانه روند پذیرش بیماران مبتلا به کووید روبه کاهش است و همچنین در 2 هفته اخیر روند مراجعات بیماران به درمانگاه و تعداد اعمال جراحی افزایش یافته است.

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا در این جلسه از همیاری و همکاری دکتر حسین حیدر، رئیس بخش جراحی فک و صورت در مدت زمان بحران کرونا قدردانی کرد.

در ادامه دکتر حیدر نیز ضمن تشکر از تلاش های همکاران گفت: بیمارستان سینا از جو صمیمی برخوردار بوده و آب و خاک آن من را پایبند کرده است. در حال حاضر در حدود 6 ماه است بخش فک و صورت به علت شیوع کرونا بسته شده و باز هم تا هر زمان نیاز باشد گروه ما در این زمینه حاضر به همکاری است. ولی با توجه به مراجعات بیماران ترومایی جراحی فک و صورت به درمانگاه و نیاز مبرم این بیماران به درمان، لازم است تدابیری برای پذیرش و بستری آنها سنجیده شود.

دکتر اتابک نجفی، رئیس بخش های ای سی یو بیمارستان سینا، به تشریح وضعیت بیماران بستری در بخش ای سی یو پرداخت و از کاهش میزان مورتالیته بیماران مبتلا به کووید ابراز خرسندی کرد.

مهندس مهدی لک، مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز به بیان گزارشی در خصوص خریداری و تهیه دستگاه RO ( دستگاه تصفیه آب) ویژه دستگاه دیالیز بخش ای سی یو پرداخت.

دکتر پویا پاینده مهر، رئیس بخش اورژانس در ادامه پیشنهاد جابه جایی بخش کووید اورژانس را مطرح کرد.

در این نشست، دکتر محمد کاظم آقامیر، قائم مقام بیمارستان، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان، مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس، دکتر آذر حدادی، استاد بیماری های عفونی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *