جلسه کمیته بحران کووید19 بیمارستان سینا تشکیل شد

در نشست کميته بحران کوويد19 بيمارستان سينا بر پذيرش بيماران غيرکرونايي در کنار بيماران مبتلا به کرونا تاکيد و مبحث نحوه برگزاري کارگاه دستياران سال اول مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، نشست کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا شنبه 10 آبان ماه سال 99 با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش مقایسه ای چند ماه گذشته و همچنین هفته سی و ششم بحران کووید در بیمارستان سینا پرداخته شد.

سپس سوریا بابایی، مدیر دفتر پرستاری بیمارستان گفت: در هفته گذشته یک بخش به بخش های کووید اضافه شد و همچنین به علت تعطیلی، 15 درصد، از آمار اعمال جراحی کاسته و درمانگاه تخصصی نیز با کاهش میزان مراجعان مواجه بوده است.

وی در ادامه افزود: توان بدنی همکاران پرستاری کاهش پیدا کرده و تعداد زیادی از آنها درگیر بیماری شده و به استعلاجی رفته اند و این مساله سبب کمبود نیرو شده است. بابایی سپس پیشنهاد داد: با توجه به اینکه در هفته پیش رو 1 روز تعطیلی داریم و میزان پذیرش بخش های نورولوژی زنان و ام اس کاهش یافته در این هفته با کسب اجازه از روسای این بخش ها از نیروهای آنها در راستای کمک رسانی به اورژانس و دیگر بخش ها استفاده شود.

مدیر دفتر پرستاری همچنین به ارائه گزارشی در خصوص تجهیز اتاق اکو در ساختمان 4  ویژه بیماران مبتلا به کرونا پرداخت.

دکتر پویا پاینده مهر، رئیس اورژانس بیمارستان، از همدلی و همکاری بی دریغ سرپرستار و پرستاران بخش اورژانس قدردانی کرد.

دکتر محمد طالب پور؛ رئیس بیمارستان سینا بیان داشت: استراتژی که دانشگاه برای این مرکز تعیین کرده رسیدگی به بیماران ترومایی است و ما نباید ورودی بیمارستان را بر روی بیماران ببندیم بلکه باید مشکلات بررسی و کمبودها جبران شود.  

وی همچنین بر یکپارچگی همه اعضای هیئت علمی تاکید کرد تا مدیریت بیمارستان به بهترین نحوه ممکن پیش رود.

رئیس بیمارستان سینا، همچنین به مبحث کارگاه دستیاران سال اول پرداخت و در خصوص نحوه برگزاری این کارگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا نظر خواهی کرد.

دکتر اتابک نجفی، رئیس ای سی یو بیمارستان، با تشکر از استادان طب اورژانس بر حمایت کردن گروه های پزشکی از یکدیگر در راستای درمان بیماران تاکید کرد.

دکتر احمد سلیم زاده: رئیس بخش داخلی در زمینه برگزاری کارگاه دستیاران سال اول بر نحوه برگزاری این کارگاه به صورت غیر حضوری تاکید کرد.

دکتر علی شکوری راد: رئیس بخش رادیولوژی نیز گفت: می توان کارگاه دستیاران سال اول را در 2 بخش حضوری و غیر حضوری برگزار کرد و بخش حضوری در مدت زمان کوتاه برگزار شود.

رضا آسیابی، مسئول روابط عمومی نیز در خصوص نحوه برگزاری کارگاه دستیاران سال اول، پیشنهاد برگزاری کارگاه در 2 فاز حضوری و مجازی را بیان داشت و گفت: در فاز حضوری به افتتاحیه و معرفی بیمارستان پرداخته شود و در فاز مجازی کارگاه به 2 شیوه آنلاین و به صورت وبینار برای معرفی بخش ها  و آفلاین همراه با ذخیره سازی فایل های آموزشی در سایت برگزار شود. 

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *