نشست هفتگی کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا برگزار شد

در نشست کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا در خصوص موضوع بازگشایی مجدد بخشی ویژه بیماران مبتلا به کرونا بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، نشست کمیته بحران بیمارستان سینا، شنبه 22 شهریورماه سال 99 برگزار شد.

در ابتدای جلسه، گزارشی از هفته بیست و نهم بحران کرونا ارائه شد و در ادامه سوریا بابایی، مدیر پرستاری بیمارستان با بیان آمار مراجعان درمانگاه تخصصی و اتاق عمل در هفته گذشته گفت: خوشبختانه، میزان مراجعات، نسبت به هفته های گذشته روند صعودی داشته است.
وی همچنین اذعان کرد: در حال حاضر هیچ یک از تخت های ویژه بیماران مبتلا به کرونا خالی نیست و نیاز است که به صورت مجدد یک بخش را به این بیماران اختصاص دهیم.

دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران و متاسفانه پایین آمدن سن ابتلا به بیماری، بازگشایی مجدد یک بخش ویژه بیماران کووید محسوس است.

مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس این مرکز نیز برای بازگشایی مجدد بخش ویژه بیماران کووید، تعامل با روسای بخش ها را ضروری دانست.

دکتر احمد سلیم زاده، رئیس بخش داخلی ضمن نگرانی از ازدیاد و گسترش بیماری، برنامه ریزی و پیش بینی  برای مدیریت بیماران مبتلا به کرونا را ضروری دانست.

دکتر پویا پاینده مهر، رئیس بخش اورژانس نیز انجام پیش بینی های لازم برای 6 ماه آینده و فصول سرما را مطرح کرد.

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا، ضمن قدردانی از همکاری دکتر حسین حیدر، رئیس بخش جراحی فک و صورت، پیشنهاد جا به جایی بخش جراحی فک و صورت در مدت زمان بحران کرونا را عنوان کرد.

دکتر حیدر نیز، حمایت بخش جراحی فک و صورت از بیمارستان در دوره جدید بیماری کرونا را اعلام کرد.

همچنین در پایان جلسه موضوع شناسایی همکاران مبتلا به کرونا و حمایت روحی و روانی از آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *