کاربرد مطالعات پیش‌بالینی در از بین رفتن کووید 19

آزمایشگاه پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سخنرانی علمی در زمينه از بین رفتن کوید 19 را به کمک روش تصویربرداری به صورت آنلاین برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران آزمايشگاه پيش‌باليني، با توجه به بحران کرونا در کشور و اهمیت مطالعات پژوهشی در خصوص ساختار این ویروس و همچنین آموزش روش‌های تحقیق بروز، آزمایشگاه پیش‌بالینی سخنرانی علمی با موضوع بررسی اثر مواد اکسیدکننده بر روی از بین رفتن کووید 19 را در شرایط موجود و به صورت آنلاین 26 مرداد ماه 99 برگزار کرد.
از مزایای این سخنرانی می‌توان گفت که تمامی پژوهشگران در سطح کشور بدون هزینه‌ای از آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقانی حاصل در این حوزه آگاه و علاوه بر آشنایی، ‌توانستند مطالعات خود را به‌روز رسانی کنند.
این رویداد با هدف آشنایی و نحوه به‌کارگیری مطالعات پیش‌بالینی و بالا بردن سطح آگاهی محققان در خصوص ساختار ویروس کرونا و همچنین از بین رفتن کووید 19 در راستای پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی و فن‌آوری کشور و همچنین تسریع در امر پژوهش در این زمینه برگزار شد.
در این سخنرانی مجازی، کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی، درخصوص ساختار ویروس کرونا، ترکیبات ضدعفونی کننده‌ی موثر بر ویروس کرونا، اوزون و خصوصیات آن و بررسی اثر اوزون بر روی ویروس کرونا به کمک تصویربرداری پرداخته شد و تمامی اساتید و پژوهشگران پزشک، متخصصان پزشکی، علوم پایه پزشکی و داروسازی به عنوان مخاطب در این رویداد شرکت کردند.
 
علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویدادهای پیش‌رو می‌توانند به وب‌سایت آزمایشگاه پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس http://tpcf.tums.ac.ir مراجعه کنند.

 

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *