کارگاه صفر تا صد مقاله نویسی برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی مایکومد دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حمایت مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، کارگاه صفر تا صد مقاله نویسی را ویژه دانشجویان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این کارگاه به صورت مجموعه ای از کارگاه ها با تدریس دکتر شهرام محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای 11، 12 و 13 اسفندماه 1400 از ساعت 17 تا 20 به مدت سه روز، بصورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می شود.
در این کارگاه، به سرفصل ها و سوالاتی شامل: مقاله چیست؟ نحوه نگارش دقیق هر بخش یک مقاله به چه صورت است؟ توضیح انواع مقالات با ذکر مشخصات هر کدام؟ مجله آکادمیک چیست و دارای چه ویژگی هایی است؟ چطور می توان مجله معتبر را از مجلات جعلی تشخیص داد؟ پروسه چاپ مقاله به چه صورت بوده و Manuscript  چیست؟ جواب داوری مقالات را چطور باید بدهیم؟ پروسه مقاله اکسپت شده تاچاپ مقاله، دارای چه مراحلی است؟
توضیح اینکه، تمام کارگاه ها به صورت مجازی و در بستر اسکای روم و زیر نظر مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند از طریق آدرس اینجا، اقدام به ثبت نام کنند.
همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در اینستاگرام و تلگرام به نشانی medicalmycology@ مراجعه کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *