محمدصادق درودگر: ایجاد امید و آرامش در نتیجه درمان کودکان مؤثر است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدصادق درودگر، ورزشکار حامی سلامت، در حاشیه نشست هماهنگی چهارمین دوره جام جهانی کوچک که روز سه‌شنبه 17 اسفند 1400 در سالن دارالفنون برگزار شد، ضمن تشکر از پایه‌گذاران مسابقات جام جهانی کوچک گفت: با کمک دکتر نیما رضایی سه دوره از این مسابقات برگزار شد و امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره آن باقدرت و وسعت بیشتری خواهیم بود.
درودگر افزود: ما هم‌دست در دست برگزارکنندگان این مسابقات تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات کودکان بیمار را کاهش دهیم و به آنان انرژی و نشاط دهیم تا با تقویت روحیه بیماران شاهد تسریع درمانشان باشیم.
وی ادامه داد: در این مدتی که مسابقات برگزار شد متأسفانه دو کودک را از دست دادیم ولی بحمدالله شاهد پیشرفت روند درمان سایر کودکان بودیم بطوریکه اکنون یکی از کودکان در تیم‌های باشگاهی بازی می‌کند و این متأثر از تقویت روحیه و نشاط کودکان است و اینکه آنان این احساس را داشته باشند که در جامعه به چشم بیمار دیده نمی‌شود و به‌عنوان عضوی از آن موردحمایت واقع می‌شوند.
 درودگر با ابراز خرسندی از اینکه در کنار تیم برگزارکننده این مسابقات حضور دارد گفت: ایجاد امید و آرامش در زندگی کودکان و در نتیجه درمان بسیار مؤثر است و من  از آنچه که در توان دارم دریغ نخواهم کرد.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *