محتوای خبری دانشکده مجازی

امضای تفاهم نامه همکاری دانشکده مجازی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با هدف برگزاری دوره های مشترک آموزشی و مهارتی، برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های علمی در حوزه کارآفرینی در سلامت به امضا رسید.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با حضور دکتر سید سینا مرعشی رییس و اعضای هیات رییسه دانشکده مجازی و دکتر  غلامحسین حسینی نیا رییس و تیم همراه دانشکده کارآفرینی با هدف برگزاری دوره های مشترک آموزشی و مهارتی، برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های علمی در زمینه کارآفرینی در نظام سلامت طی هفته دوم دی ماه 98 در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به امضا رسید.
از زمینه‌های همکاری طرفین می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی ـ مهارتی در قالب دوره‌های Blended Learning   (حضوری و مجازی) با اولویت برنامه های دانشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی علمی، راه اندازی و اجرای دوره های کوتاه مدت و تک درس، همکاری برای بهره برداری اساتید و دانشجویان طرفین از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متعلق به آزمایشگاهها، کتابخانه و امکانات تدوین محتوا و استفاده بهینه از تجهیزات و فضای فیزیکی کمیته مشترک راهبری تشکیل شده  اشاره کرد. این تفاهم نامه به مدت دو سال از تاریخ امضا اعتبار دارد.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی