محتوای خبری دانشکده مجازی

اولین نشست کمیته مجازی سازی دانشجویی دانشگاه به میزبانی دانشکده مجازی برگزار شد

اولین نشست کمیته مجازی سازی دانشجویی دانشگاه به میزبانی دانشکده مجازی با نگاهی ویژه بر عدالت آموزشی و با هدف هم افزایی، بررسی نظرات و پیشنهادها و جذب ایده های جدید در راستای توسعه آموزش مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این نشست 20 بهمن 98 با حضور دکتر غلامرضا حسن زاده مدیر گروه مجازی سازی، دکتر سمیه برجعلی لو مدیر دفتر توسعه آموزش و دکتر زهره سادات میرمقتدایی عضو هیئت علمی گروه مجازی سازی این دانشکده به همراه نمایندگان دانشجویی دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی و فناوریهای نوین پزشکی به میزبانی دانشکده مجازی برگزارشد.

در این نشست دکتر حسن زاده ضمن گزارشی از اهداف دانشکده مجازی؛ دستاوردها، حوزه های فعالیت و اقدامات انجام شده این دانشکده را معرفی کرد و خواستار بحث و تبادل نظر ایده ساز و نقادانه دانشجویان در حوزه مجازی سازی برای هدف عدالت آموزشی در راستای ارتقا سطح آموزش شد.

 توضیح اینکه مباحثی چون استفاده از توانمندی های مجازی سازی نیروهای فعال و جوان در حوزه آموزش و سلامت، تشکیل کمیته های مجازی سازی دانشجویی با حضور سفیران علمی مجازی سازی در واحدهای تابعه دانشگاه، ارائه راه کارهای اجرایی برای ارتقا سیستم آموزشی به ویژه در دانشکده ها، ارائه ایده های جدید برای شروع یک کار تیمی با کیفیت در حوزه مجازی سازی و ترویج مجازی سازی در دانشگاه  مطرح شد.

نشست بعدی کمیته مجازی سازی دانشجویی با هدف برنامه ریزی برای یک سناریوی اجرایی جدید در این حوزه خواهد بود.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *