محتوای خبری دانشکده مجازی

بازدید مسئول توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های عراق از دانشکده مجازی

دکتر عامر سلیم مسئول توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های عراق از دانشکده مجازی در راستای گسترش برنامه های مشترک فیمابین درحوزه یادگیری الکترونیکی ایران و عراق بازدید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، Dr. Amer S. Elameer  که مسئولیت توسعه یادگیری الکترونیکی را در دانشگاه های عراق در وزارت آموزش عالی آن کشور را بر عهده دارد به همراه دو تن از همراهان خود طی چند نوبت در هفته اول مرداد 98 از دانشکده مجازی بازدید کرد. هدف اصلی سفر دکتر عامر بحث و بررسی پتانسیل های موجود برای همکاری مشترک میان دانشکده مجازی و دانشگاه های عراق در خصوص یادگیری الکترونیکی بود.
در این جلسه دکتر مجتهدزاده، معاون بین الملل دانشکده مجازی توانایی ها، اقدامات انجام شده و جاری دانشکده را معرفی کرد و از تشکیل فضایی برای این همکاری با هدف به اشتراک گذاری تجارب و همکاری های مشترک در حوزه یادگیری الکترونیکی استقبال نمود. در ادامه نیز Dr. Amer S. Elameer ضمن معرفی پتانسیل ها و امکانات موجود در دانشگاه های عراق در این حوزه، علاقه مندی خود را در خصوص عقد تفاهم نامه با دانشکده و دانشگاه ابراز و اظهار کرد: این تفاهم نامه میتواند در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد تلاش و همکاری مشترک برای گسترش حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران و عراق باشد.
توضیح اینکه مهمانان عراقی از استودیو تولید محتوای دانشکده مجازی بازدید و برخورداری از این امکانات و تکنولوژی ها را در دانشکده بسیار قابل توجه و مهم قلمداد کردند. مهمانان دانشکده دو محتوای  الکترونیکی نیز با هماهنگی معاونت بین الملل دانشکده ضبط کردند.
خبر: آذر شهبازی
عکس: سعید اردلان ـ سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی