محتوای خبری دانشکده مجازی

برنامه های پشتیبانی مجازی دانشکده مجازی طی دوهفته تعطیلات رسمی پاندمی اعلام شد

دانشکده مجازی برنامه های پشتیبانی خود را در امور آموزشی و ارائه خدمات مجازی طی تعطیلات دو هفته ای پاندمی کووید 19 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده برنامه های پشتیبانی از فعالیتهای مجازی دانشگاه را برای دوره تعطیلات پاندمی کووید 19 اعلام کرد.
از ابتدای پاندمی کرونا، دانشکده مجازی بصورت آنلاین و آفلاین و 24 ساعته در طول هفته، پشتیبانی از کاربران تمامی بسترهای آموزش مجازی دانشگاه شامل سامانه نوید برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه و کلاسهای مجازی در محیط های اسکای روم، بیگ بلوباتن و ادوبی کانکت را تحت پوشش قرار داده است. اکنون نیز با توجه به شرایط اعلام شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلات پیش رو، کماکان خدمات پشتیبانی و پاسخگویی سامانه های مجازی بصورت آنلاین و مداوم توسط کارشناسان دانشکده مجازی ادامه دارد.
کاربران سامانه ها برای ارتباط با هر یک از واحدهای دانشکده مجازی میتوانند از طریق ایمیل Etums@tums.ac.ir اقدام کرده، و یا در طول هفته با شماره تلفنهای 42036000 و 42036001 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دانشکده مجازی etums.tums.ac.ir مراجعه کنید.

 

کلمات کلیدی
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *