محتوای خبری دانشکده مجازی

برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی 95-94 وگرامیداشت عید غدیر خم در دانشکده مجازی

مراسم آغاز سال تحصيلي 95-94 و گرامیداشت عید غدیر خم با حضور دکتر کاویانی رییس، معاونین، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده مجازی درسالن آبشار دانشکده برگزارشد

 
 
 
به گزارش روابط عمومي دانشكده مجازي، در آغاز اين مراسم دكتر کاویانی رییس دانشکده طي سخناني با تبريك آغاز سال تحصيلي ۹۵-۹۴ به ارائه گزارشی اجمالي از اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر در دانشکده مجازی پرداخت و افزود: در راستای پیشبرد اهداف دانشکده سعی شده با تعامل و رایزنی  مثبت با سایر ارکان دانشگاه و استفاده از نقطه نظرات و راه-کارهای همکاران براي رفع مشکلات و کمبودهاي موجود در دانشکده گام هاي مهمي برداشته شود.
دکتر کاویانی با اشاره به پیگیری مطالبات دانشجویان خاطر نشان كرد: در اين راستا تلاش شده كه با تعامل و ارتباط سازنده با دانشگاه و به ویژه معاون دانشجویی و نیز مشاور رییس دانشگاه،  گره گشايي صورت گيرد و همچنین ایشان قول همکاري و مساعدت لازم را براي تأمین خواسته ها و نیازهاي رفاهی دانشجویان دادند.
وی با اشاره به جایگاه اعضای هیات علمی به عنوان رکن اساسی دانشکده¬ها عنوان نمود: با توجه به نوپا بودن دانشکده و نیاز به  تقویت بنیه علمی، رایزنی های مربوطه با رییس دانشگاه درخصوص جذب اعضای هیات علمی صورت گرفته است. 
در ادامه دکتر کاویانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک کارکنان دانشکده اظهار امیدواري کردند با همدلی و همکاري مضاعف شاهد پیشرفت و تعالی دانشکده در سال جاري باشیم.
در این مراسم که در فضایی صمیمی و گرم برگزار شد دکتر کاویانی رییس دانشکده مجازی با اعطاي حکمی دکتر سهیل سعادت را به عنوان مشاور عالي اجرایی دانشکده منصوب و در ادامه همفکري و مشارکت کلیه اعضاي هیأت علمی و کارکنان در بخشهاي آموزشی و اجرایی را خواستار شد.
آذر شهبازی
کلمات کلیدی
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی