محتوای خبری دانشکده مجازی

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید دانشکده مجازی

جلسه توجیهی دانشجویان جدید رشته های کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی و آموزش پزشکی دانشکده مجازی با حضور رییس و معاونان این دانشکده برگزار شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این جلسه توجیهی - آموزشی با حضور دکتر مرعشی رییس، معاونان، اعضای هیات علمی و کارشناسان واحد آموزش دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ برای دانشجویان جدید رشته های کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی و آموزش پزشکی برگزار شد.
دکتر مرعشی رییس دانشکده مجازی ضمن معرفی این دانشکده گفت: از اینکه فرصتی فراهم شده تا در دانشکده مجازی به ادامه تحصیل بپردازید؛ این فرصت را مغتنم شمارید چراکه دانشکده مجازی از دو جنبه با دانشکده های دیگر تفاوت دارد: یکی اینکه همانطور که از نام دانشکده پیداست و با توجه به عرصه های الکترونیکی مدرن امروزه؛ در بستر فضای مجازی و از طریق یادگیری الکترونیکی به تحصیل می پردازید و دیگر اینکه دانشجویان این دانشکده ترکیبی از اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور، دانشجویان بنیاد ملی نخبگان و برگزیدگان کنکور سراسری هستند.
وی اشاره کرد: این ترکیب دانشجویان در نوع خود منحصر به فرد است و امیدوارم دانشجویان عزیزی که تازه به جمع خانواده دانشکده مجازی ملحق شده اند؛ بتوانند از این فرصت برای کسب تجربه های جدید و انتقال دانش و تجربه در کنار هم بخوبی استفاده کنند.
 در ادامه دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده با اشاره به ورود ششمین دوره از دانشجویان این دانشکده به گزارش مبسوطی از روند مقررات و آیین نامه های آموزشی پرداخت و بر همکاری و تعامل دو جانبه بین دانشجویان و اعضای هیات علمی برای دستیابی به اهداف آموزشی در حوزه های یادگیری الکترونیکی و آموزش پزشکی تاکید کرد.
دانشجویان ضمن معرفی خود و حوزه های فعالیتشان هدف از شرکت در این رشته ها را ارائه راه کارهای انتقال دانش از طریق فضای مجازی، استفاده از ظرفیت های مجازی در ارتقای کیفیت آموزش و سلامت جامعه و تلاش برای تغییر در رویکردهای آموزش های پزشکی و هم چنین توانمندسازی مهارتهای فردی دانستند.
توضیح اینکه دانشجویان پس از آشنایی با ساختار و اعضای دانشکده با مقررات آموزشی و مالی، آیین نامه های انضباطی، سامانه نوید، میز خدمت و فعالیت های دانشجویی فرهنگی دانشکده مجازی نیز آشنا شدند و از قسمت های مختلف دانشکده بازدید کردند.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی