محتوای خبری دانشکده مجازی

برگزاری کارگاه آموزشی راهنمای ارزیابی و درمان اختلالات سلامت روان با همکاری دانشکده مجازی

کارگاه آموزشی راهنمای ارزیابی و درمان اختلالات سلامت روان به میزبانی مرکز بهداشت جنوب تهران و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه، شبکه بهداشت شهر ری و دانشکده مجازی به صورت حضوری و وبینار برگزار شد.

گالری عکس روز اول
گالری عکس روز دوم
گالری عکس روز سوم
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، کارگاه آموزشی راهنمای ارزیابی و درمان اختلالات سلامت روان به میزبانی مرکز بهداشت جنوب و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه، شبکه بهداشت شهر ری و دانشکده مجازی به صورت حضوری و وبینار از 20 تا 22 مهر 98 در این دانشکده برگزار شد.
این کارگاه به مناسبت هفته سلامت روان و در راستای اجرای طرح سراج (سلامت روانی مراقبت اجتماعی) برای پزشکان عمومی شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت جنوب بصورت حضوری و برای پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ری بصورت وبینار برگزار شد.
مدرسان این برنامه آموزشی دکتر فرید ابوالحسنی، دکتر علیرضا شکیب، دکتر حمیدرضا مظلوم، دکتر ونداد شریفی و دکتر فرحناز رجایی بودند که پیرامون شناسایی و اختلالات روان پزشکی در نظام مراقبت های اولیه، ارزیابی و درمان افسردگی، خودکشی، اختلالات سایکوتیک و دوقطبی، اختلالات اضطرابی، اختلالات تکامل و رفتار کودک، دمانس، صرع و در نهایت سامانه ثبت اطلاعات سلامت صحبت کردند.
خبرنگار و عکاس: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی