محتوای خبری دانشکده مجازی

برگزاری کارگاه توانمندسازی 'چگونگی برگزاری یک وبینار' ویژه کارشناسان دانشکده مجازی

کارگاه توانمندسازی کارشناسان واحدهای تولید محتوا، روابط عمومی و IT دانشکده مجازی با موضوع ' چگونگی برگزاری یک وبینار' برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، در راستای ارتقای توانمندسازی کارشناسان دانشکده مجازی، کارگاه 'چگونگی برگزاری یک وبینار' طی هفته چهارم دی 98 در این دانشکده برگزار شد.
انتقال تجربیات و دانش گذشته، بزرگترین گنج آموزش است. تجربیات هر فرد، بالاتر از هر دانشی است که می توان در دانشگاه ها و مراکز آموزشی به دست آورد. تجربه به ما می گوید، دانشی که یاد گرفته ایم، چه قدر و چه طور به کار می آید. در این راستا در دانشکده مجازی انتقال تجربیات در بدنه نیروی انسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ لذا کارشناسان موضوعات تخصصی را که آموزش می بینند به کارشناسان دیگر آموزش می دهند و انتقال تجربه می کنند.
در این کارگاه که با تدریس مهندس نجمه معینی و مهندس شراره برهانی صورت گرفت، شرکت کنندگان با نحوه خروجی گرفتن از صدا و تصویر و ارسال آن به فضای وبینار، کار با دوربین های تخصصی و حرفه ای، آشنایی با میکسرهای صدا و تجزیه تحلیل داده های صوتی و تصویری به وسیله رایانه آشنا شدند و به صورت عملی تست موردنظر را انجام دادند.
دانشکده مجازی با تیم تخصصی خود وبینارهای علمی و آموزشی در سراسر کشور را پوشش می دهد. برای ارتباط با کارشناسان این دانشکده در موضوع وبینار می توانید با شماره های 42036001 داخلی 100 و 101 تماس بگیرید.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده
عکاس: سعید اردلان

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی