محتوای خبری دانشکده مجازی

تقدیر از کارکنان برتر دانشکده مجازی به مناسبت روز کارمند

به مناسبت گراميداشت روز كارمند؛ دكتر كاوياني رئيس دانشكده مجازي، طي مراسمي از کارکنان برگزيده اين دانشکده تقدير به عمل آورد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي دانشكده مجازي، مراسم گراميداشت روز كارمند 3 شهريور ماه 95 و با حضور دكتر كاوياني رييس دانشكده مجازي، اعضاي هيات رييسه و هیات علمی و كارمندان دانشكده برگزار شد.
دكتر كاوياني ضمن تبریک روز کارمند و روز پزشک به همه پزشکان و کارکنان دانشکده مجازی، روز کارمند را فرصت مناسبی برای تبریک به همه کارکنان صدیق و سختکوش دانشکده دانست و حمایت مدیریت دانشکده را برای پیشرفت، ارتقا و حمایت کارکنان اعلام داشت.
در ادامه دکتر سعادت مشاور عالی اجرایی دانشکده اعلام کرد: سرمایه های انسانی، مهمترين دارايي هر مجموعه به شمار مي رود و آنچه دانشکده مجازي را متمايز مي سازد، نيروي انساني برجسته و ارزشمند آن است لذا روز کارمند فرصت مغتمني براي تقدير از کارکنان ارزشمند دانشکده به شمار مي رود.
در ادامه، از دو نفر از کارکنان دانشکده که بالاترين نمره ارزشيابي عملکرد سالانه در سال 94 را کسب نموده و يا بر اساس تايمکس، در سال 1395 بيشترين حضور فيزيکي را در دانشکده داشتند، تقدير شده و هدايايي به ايشان اهدا شد.
همچنين، از کارکنان دانشکده دعوت شد تا در فرآيندي مشارکتي، دو نفر از همکاران را بر اساس "حسن سلوک" و نيز "روحيه همکاري و تعامل سازماني" انتخاب و معرفي نمايند. برگزيدگان اين بخش که به صورت راي گيري مخفي و توسط خود کارکنان انتخاب شدند، مورد تجليل قرار گرفته و هدايايي را از رياست دانشکده دريافت داشتند.
برگزيدگان اين مراسم عبارت بودند از رضا علیجان زاده (معاونت اداری ـ مالی دانشکده مجازی)، شادی اسدزندی (کتابخانه دانشکده مجازی)، دکتر سمیه برجعلی لو ( معاونت دانشجویی ـ فرهنگی دانشکده مجازی) و سیده کاملیا داودزاده ( حوزه ریاست دانشکده مجازی)./ق

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی