محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی اولین نشست کارگروه تخصصی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را برگزار کرد

اولین نشست کارگروه تخصصی اخلاق در یادگیری الکترونیکی با موضوع «تشکیل تیم برای مطالعه و کاهش مشکلات رفتار حرفه ای در تدریس مجازی» در دانشکده‏ مجازی برگزار شد.

این نشست یکشنبه 9 تیر 98 در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در دانشکده مجازی با موضوع «تشکیل تیم برای مطالعه و کاهش مشکلات رفتار حرفه‏ ای در تدریس مجازی» برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر میترا ذوالفقاری، معاون آموزشی و دکتر زهره سادات میرمقتدایی، معاون مجازی سازی دانشکده مجازی، دکتر علیزاده مدیر واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی EDC دانشگاه، دکتر رضایی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و احمدی دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی دانشگاه تشکیل شد؛ پیش نویس پروپوزال تهیه شده با هدف «تبیین کدهای اخلاقی در یادگیری الکترونیکی» ارائه و به بحث و بررسی پیرامون روش پژوهش پرداخته شد.
توضیح اینکه در نشست بعدی، یافته های فاز اول پژوهش مربوطه بررسی و سخنرانی علمی دکتر میرمقتدایی با عنوان ' واکاوی لزوم حرفه ای گری در نظام یادگیری الکترونیکی: شناسایی ابعاد و مولفه های موثر'  روز دوشنبه 7 مرداد 98 ساعت 15 در محل دانشکده مجازی به صورت حضوری و وبینار برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم علاقه مندان در این جلسات آزاد است.  
مجموعه سخنرانی های این نشست ها در مجله انجمن یادا منتشر خواهد شد.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی