محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی در کمپین ملی بسیج کنترل فشارخون نتایج مطلوبی کسب کرد

دانشکده مجازی در راستای ارتقا سلامت منابع انسانی به جمع کمپین ملی بسیج کنترل فشار خون پیوست و در این طرح از نتایج مطلوبی برخوردار بود.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، با توجه به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون که در خرداد و تیرماه در سراسر کشور برگزار شد، دانشکده مجازی به جمع این کمپین پیوست.
در طرح «بسیج ملی کنترل فشار خون» افراد بالای ۳۰ سال، زنان باردار و بیماران کلیوی شرکت می کنند تا از ابتلا به این قاتل خاموش آگاهی پیدا کنند؛ بنابراین کارکنان و اعضای هیات علمی بالای 30 سال دانشکده مجازی در این طرح شرکت کردند تا به کمپین ملی کنترل فشارخون بپیوندند.
در این طرح اکرم محسنی کارشناس مادران ستاد مرکز بهداشت جنوب، ضمن آموزش های گروهی درباره پیشگیری و کنترل فشارخون، فشارخون اکثریت کارکنان دانشکده مجازی را مطلوب دانست و در مواردی که فشار خون بالای ۹۰/۱۴۰ داشتند؛ توصیه کرد ظرف مدت یک هفته به مراکز بهداشت نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند و آموزش های انفرادی نیز داده شد.
توضیح اینکه کمپین ملی کنترل فشار خون با شعار «فشارخون بدانیم و اقدام کنیم» ۷ مهر ۹۸ همزمان با روز جهانی قلب، گزارش نهایی خود را اعلام خواهد کرد.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی