محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی دومین نشست کارگروه تخصصی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را برگزار کرد

دومین نشست کارگروه تخصصی اخلاق در یادگیری الکترونیکی با موضوع « واکاوی لزوم حرفه ای گری در نظام یادگیری الکترونیکی » در دانشکده‏ مجازی برگزار شد.

گالری عکس
این نشست دوشنبه 7 تیر 98 در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در دانشکده مجازی و با موضوع « واکاوی لزوم حرفه ای گری در نظام یادگیری الکترونیکی » برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر میترا ذوالفقاری، معاون آموزشی، دکتر زهره سادات میرمقتدایی، معاون مجازی-سازی دانشکده مجازی، دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی EDC دانشگاه، دکتر عیسی رضایی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و تعدادی از دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شیراز، خوی و ... به صورت حضوری و وبینار تشکیل شد؛ تحولات شیوه کسب دانش در عصر دیجیتال و تغییر ساختارهای ذهنی مورد بررسی قرار گرفت.
دراین نشست درخصوص لزوم عملکرد حرفه ای در نظام یادگیری الکترونیکی و شناسایی ابعاد و مولفه ها بحث شد و شرکت کنندگان به تبادل نظر پرداختند و با توجه به نتایج اخذ شده بر اساس مرور متون مشخص شد که برای جلوگیری از سلطه فرهنگی پیشتازان فناوری، کشورهای مجری این نظام آموزشی، بر اساس موجودیت فرهنگی خود باید مبادرت به نگارش منشور اخلاقی بومی کنند؛ لذا کار گروه تخصصی کدهای اخلاقی یادگیری الکترونیکی در همین راستا و با هدف نگارش منشور اخلاقی یادگیری الکترونیکی تشکیل شده است.
توضیح اینکه مجموعه سخنرانی های این نشست ها در مجله انجمن یادا منتشر  و دوشنبه های اول هر ماه این نشست به صورت حضوری و وبینار برگزار خواهد شد.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی