محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی نشست وبیناری آشنایی با فناوری بلاکچین و کاربردهای آن در حوزه سلامت را برگزار می کند

دانشکده مجازی کارگاه رایگان فناوری بلاکچین و کاربردهای آن در حوزه سلامت را ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و علاقمندان به این حوزه با اعطای گواهینامه برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، گروه سلامت الکترونیک این دانشکده کارگاه فناوری بلاکچین و کاربردهای آن در حوزه سلامت را ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و علاقمندان به این حوزه برگزار می کند. هدف از برگزاری این دوره آشنایی مخاطبان با فناوری بلاکچین  و کاربردهای آن در حوزه سلامت، پزشکی و پزشکی از راه دور است.
سرفصل مباحث این کارگاه در دو پنل به شرح زیر است:
پنل اول: مفاهیم، ساختار و کاربردهای بلاکچین، معماری رمز ارزها و روش های درآمدزایی، فناوری بلاکچین و امنیت و انقلاب بلاکچین در ایران و جهان (در کسب و کارهای نوآورانه)
پنل دوم: بررسی کاربردهای بلاکچین در حوزه پزشکی و سلامت، استفاده از فناوری بلاکچین در سیستم های پرونده سلامت، بهبود کیفیت تحقیقات پزشکی با فناوری بلاکچین، کاربرد بلاکچین در حوزه زنجیره تامین و ردیابی دارو،  امنیت داده های آزمایشگاهی، توسعه سلامت همراه و ترکیب بلاکچین با هوش مصنوعی و بلاکچین در مراقبت های بهداشتی.
این نشست با ارائه دکتر فاطمه حاجی علی عسگری، دبیر علمی این کارگاه و عضو هیات علمی گروه سلامت الکترونیک دانشکده مجازی و همکاران متخصص حوزه فناوری اطلاعات روز سه شنبه 20 آبان 99 از ساعت 13 تا 15 بصورت آنلاین برگزار می شود. حضور برای عموم رایگان و آزاد است. برای اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مجازی etums.tums.ac.ir مراجعه کنید.
برای ثبت نام به لینک سامانه سماد دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنید.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *