محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی نشست وبیناری ارزیابی حرفه ای گری در فضای مجازی را برگزارکرد

نهمین نشست علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی با عنوان " ارزیابی حرفه ای گری در فضای مجازی " با حضور بیش از 190 تن از مخاطبان علاقه مند به این حوزه و به میزبانی دانشکده مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) سخنرانی علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با عنوان " ارزیابی حرفه ای گری در فضای مجازی " ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار کرد.
در این نشست که هفته آخر مرداد 99 به مدت دو ساعت و نیم برگزار شد؛ دکتر لیلا مصلی نژاد، دانشیار گروه آموزش پزشکی و مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی جهرم درخصوص ورود فناوری در همه عرصه های زندگی  و اهمیت آموزش مجازی در علوم پزشکی، حرفه ای گری مجازی، تعاریف، شاخص ها، شرایط و ویژگی های یک‌فرد حرفه ای در فضای مجازی به ارائه بحث پرداخت.
وی اشاره کرد: موارد یاد شده در قالب سه تحقیق در زمینه مرور شواهد حرفه ای گری در فضای مجازی، تحلیل شاخص ها، کدها و گویه ها در قالب یک مطالعه هیبریدی در جامعه علوم‌پزشکی مورد بررسی قرار گرفته و سپس گویه های استخراج شده به صورت پرسشنامه تکمیل و مورد اعتبار سنجی قرار گرفت و در نهایت پرسشنامه بررسی حرفه ای گری مجازی در قالب ۳۳ گویه و ۵ حیطه اعتبار سنجی و روایی و پایایی آن تایید شد. پرسشنامه مذکور به عنوان اولین پرسشنامه بومی در زمینه حرفه ای گری مجازی در علوم‌پزشکی میتواند مورد استفاده محققان علاقمند قرار گیرد.‌
توضیح اینکه در انتهای جلسه به تمامی سوالات، چالشها و ابهامات شرکت کنندگان در موضوع ارزیابی حرفه ای گری فضای مجازی پاسخ داده شد. نشست های اخلاق در یادگیری الکترونیکی  به صورت ماهانه در روزهای دوشنبه آخر ماه به طور منظم برگزار میشود و حضور برای عموم رایگان و آزاد است. برای اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مجازی etums.tums.ac.ir مراجعه کنید.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *