محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی کارگاه آنلاین و آموزشی توانمند سازی ویژه رابطان مجازی دانشکده های دانشگاه را برگزار کرد

دانشکده مجازی کارگاه آموزش کلاس مجازی اسکای روم و ادوبی کانکت را برای کارشناسان و رابطان دانشکده های دانشگاه با رویکرد توانمند سازی اعضا برای پشتیبانی بهتر از کلاس های آموزشی مجازی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، کارشناسان، رابطان مجازی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده های دانشگاه در تاریخ 31 فروردین 99 کارگاه اسکای روم (کلاس مجازی) و ادوبی کانکت را به صورت آنلاین آموزش دیدند.

در ابتدای این کارگاه دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده مجازی و متولی بسته مجازی سازی دانشگاه ضمن معارفه با رابطین هر دانشکده و هدف از برگزاری جلسه، در ارتباط با زیرساختهای آموزش مجازی در دانشگاه و روشهای ارتباط استاد و دانشجو توضیحاتی ارایه کرد و بسترهای همزمان و غیر همزمان برای تدریس مجازی را شرح داد.

در این کارگاه مهندسان دانشکده مجازی فیهمه خدمتکن، محدثه زهری و شراره برهانی به ارائه توضیحاتی در خصوص شیوه استفاده صحیح از سرویس اسکای روم و ادوبی کانکت پرداختند و ضمن معرفی این نرم افزار، امکانات کاربردی و نماهای مختلف این سرویس مورد بحث و تبادل نظر مخاطبان قرار گرفت.

اسکای روم یک سرویس آموزشی است که چندین امکان خاص از جمله تخته سیاه، دسترسی به میکروفن و تصویر، بارگذاری لینک وبسایتها و فایل های پی دی اف های آموزشی را دارد.

توضیح اینکه بخش کار عملی و استفاده مستقیم از این محیط در دانشکده مجازی طی هفته گذشته آغاز شد و این روند در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *