محتوای خبری دانشکده مجازی

دفاع از پایان نامه دکتر افضل شمسی دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشکده مجازی

دکتر افضل شمسی از پایان نامه خود با عنوان "بررسی ارتباط هوش هیجانی و اجتماعی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی تهران" دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، دکتر افضل شمسی عضو هیات علمی دانشکده پیراپزشکی و دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشکده مجازی از پایان نامه خود با عنوان " بررسی ارتباط هوش هیجانی و اجتماعی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی تهران " 3 مهر 98 دفاع کرد. 
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که هوش هیجانی و مولفه های آن و همچنین هوش اجتماعی و مولفه های آن در دانشجویان هوشبری اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی تهران در سطح مطلوبی قرار دارد و همبستگی مثبت و مستقیمی بین هوش هیجانی و همچنین هوش اجتماعی با پیشرفت تحصیلی وجود دارد که می تواند منجر به ارتقای سطح تحصیلی در این دانشجویان شود.
دکتر آیین محمدی استاد راهنما و دکتر ریتا مجتهدزاده استاد مشاور این پژوهش بودند. دکتر میترا قریب و دکتر رقیه گندم کار داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر میترا قریب نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی