محتوای خبری دانشکده مجازی

دفاع از پایان نامه سیده سناء علوی نیاکو دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشکده مجازی

سیده سناء علوی نیاکو از پایان نامه خود با عنوان " ترسیم و تحلیل شبکه‌های هم‌استنادی و هم‌رویدادی واژگان مقالات ایرانی حوزه دندان‌پزشکی در پایگاه اطلاعاتی وبگاه علوم در فاصله سال‌های 2014-2018 " دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، سیده سناء علوی نیاکو دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان " ترسیم و تحلیل شبکه‌های هم‌استنادی و هم‌رویدادی واژگان مقالات ایرانی حوزه دندان‌پزشکی در پایگاه اطلاعاتی وبگاه علوم  در فاصله سال‌های2014-2018"  دوم مهر 98 دفاع کرد. 
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که روند تولید مقالات علمی کشور ایران در حوزه دندانپزشکی در وبگاه علوم طی سال‌های موردبررسی، صعودی بوده است.
با توجه به نتایج پژوهش شاخص‌های مرکزیت ارائه شده و نقشه علمی ترسیم شده؛ می توان دریافت، طی بررسی دوره پنج ساله کلیدواژه های جراحی دهان و دندان، علم مواد و اطفال مؤثرترین و تعیین کننده ترین حضور را در شبکه علمی حوزه دندانپزشکی دارند، به طوری که ارتباط میان بسیاری از موضوعات فقط از طریق این کلیدواژه های موضوعی انجام می‌شود. درواقع این موضوعات اساسی، انتقال اطلاعات را در شبکه امکان پذیر می کنند.
دکتر فاطمه شیخ شعاعی و دکتر شیما مرادی اساتید راهنمای این پژوهش بودند. دکتر لیلا شاه مرادی و دکتر رویا پورنقی داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر سمیه برجعلی لو نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی