محتوای خبری دانشکده مجازی

دفاع از پایان نامه شبنم خاراباف دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشکده مجازی

شبنم خاراباف از پایان نامه خود با عنوان "ارزیابی کیفیت مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز پزشکی ایران، نمایه شده در پایگاه استنادی اسکوپوس با استفاده از چک لیست AMSTAR (2017ـ2015)" دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، شبنم خاراباف دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان " ارزیابی کیفیت مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز پزشکی ایران نمایه شده در پایگاه استنادی اسکوپوس با استفاده از چک لیستAMSTAR  (2017ـ2015)" 31 شهریور 98 دفاع کرد.
این مطالعه به بررسی وضعیت کیفی بخش روش شناسی مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز پزشکی ایران طی سالهای 2015-2017 پرداخته و نقاط قوت و ضعف این دسته از مقالات ارائه شد. نتایج نشان داد بر اساس شاخصهای موجود در ابزار مورد استفاده، این دسته از مقالات از کیفیت مناسب برخوردار نبودند، لذا در پایان پیشنهاداتی به گروه مخاطب نویسندگان ناشران و سردبیران ارائه شد.
دکتر سید جواد قاضی میرسعید و دکتر شکوفه نیک فر استادان راهنما و دکتر فریدون آزاده استاد مشاور این پژوهش بودند. دکتر سعید غفاری و دکتر فاطمه شیخ شعاعی داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر علیرضا آتشی نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی