محتوای خبری دانشکده مجازی

دفاع از پایان نامه فهمیه دوست نیگجه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشکده مجازی

فهمیه دوست نیگجه از پایان نامه خود با عنوان "بررسی و مقایسه وضعیت موجود و میزان آگاهی درکتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران در مواجهه با آتش سوزی بر اساس گزیده ای از مقررات ملی ساختمان در سال 1397" دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، فهمیه دوست نیگجه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان "بررسی و مقایسه وضعیت موجود و میزان آگاهی درکتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران در مواجهه با آتش سوزی بر اساس گزیده ای از مقررات ملی ساختمان در سال 1397" طی هفته دوم شهریور 98 دفاع کرد.
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که وضعیت ساختار ساختمانی برخی از کتابخانه های موردمطالعه، فرسوده و قدیمی است و اغلب کتابخانه ها فاقد تجهیزات اعلام و اطفای حریق مناسب می باشند که احتمال بروز خطر آتش سوزی را در کتابخانه های مذکور بالا می برد. همچنین باتوجه به میزان آموزش و آگاهی کم کارکنان در زمینه مواجهه با آتش سوزی، بیم آن وجود دارد که کارکنان کتابخانه های موردنظر درصورت مواجهه با حریق، آمادگی لازم برای مقابله با آن را نداشته باشند.
دکتر سید جواد قاضی میر سعید استاد راهنما و دکتر فاطمه شیخ شعاعی استاد مشاور این پژوهش بودند. دکتر سعید غفاری و دکتر نیلوفر محمدزاده داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر علیرضا آتشی نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی