محتوای خبری دانشکده مجازی

دفاع از پایان نامه مصطفی مرادی دانشجوی کارشناسی ارشد نظارت بر امور دارویی دانشکده مجازی

مصطفی مرادی از پایان نامه خود با عنوان "بررسی نقش تعدیلگر مدیریت مالی و مدیریت سرمایه های فکری بر رابطه بین استراتژیهای نوآوری و عملکرد کسب و کار در شرکت های داروسازی" دفاع کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، مصطفی مرادی دانشجوی کارشناسی ارشد نظارت بر امور دارویی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان "بررسی نقش تعدیلگر مدیریت مالی و مدیریت سرمایه های فکری بر رابطه بین استراتژیهای نوآوری و عملکرد کسب و کار در شرکت های داروسازی" طی هفته دوم شهریور 98 دفاع کرد.
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که بهبود شاخص های عملکرد کسب و کار در شرکت ها ارتباط مستقیم با محصولات نوآورانه این شرکت ها دارد. راهبرد های  نوآوری محصول و به ویژه راهبرد نوآوری فرایند های کلیدی به توسعه مزیت رقابتی و بهبود عملکرد این شرکت ها می انجامد. توانایی سازمان ها در مسیر نوآوری به قابلیت های دانشی و تخصص منحصر بفرد آنها، وابسته است. در این تحقیق مشاهده شد مدیریت سرمایه های فکری شامل سرمایهای ارتباطی، سرمایه های انسانی و سرمایه های ساختاری بیشترین تاثیر را در رابطه استراتژی های نوآوری و بهبود عملکرد کسب و کار در شرکت های دارویی دارند.
دکتر شکوفه نیکفر استاد راهنما و دکتر علیرضا یکتادوست استاد مشاور این پژوهش بودند. دکتر اکبر عبدالهی اصل و دکتر بیتا مسگرپور داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر مهرشاد مختاران نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی