محتوای خبری دانشکده مجازی

سومین دوره کارگاه بین المللی اپاتل به میزبانی دانشکده مجازی آغاز به کار کرد

سومین دوره کارگاه سه روزه اپاتل به میزبانی دانشکده مجازی و با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه و با حضور همکاران اروپایی و ایرانی پروژه شامل دانشگاه هایی از کشورهای آلمان، یونان، پرتقال، عراق و ایران آغاز به کار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي دانشكده مجازي، کارگاه اپاتل 11 آذر 97 با حضور نمایندگانی از کشورهای اروپایی و آسیایی و با محوریت یادگیری الکترونیکی در دانشکده مجازی کار خود را آغاز کرد.
اپاتل پروژه ای از پروژه های اراسموس پلاس است که تحت حمایت مالی اتحادیه اروپاست و در آن 13 دانشگاه از 5 کشور آلمان، یونان، پرتقال، عراق و ایران با هم مشارکت و همکاری دارند و هدف آن توسعه آموزش و یادگیری الکترونیکی و ارتقای مهارت های الکترونیکی اساتید و دانشجویان است.
پروژه اپاتل اکتبر 2016 فعالیت خود را آغاز کرده که اولین کارگاه آن در سال 2017 و درکشور یونان به میزبانی دانشگاه پاتراس و دومین کارگاه اپاتل در سال 2018 و در کشور پرتغال برگزار شده و سومین کارگاه در دسامبر 2018 و در ایران به میزبانی دانشکده مجازی با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.
افتتاحیه این برنامه با حضور دکتر رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه، دکتر نکوفر مدیر روابط بین الملل دانشگاه، دکتر سینا مرعشی رییس دانشکده مجازی و دکتر ریتا مجتهدزاده معاون بین الملل، عضو هیات علمی گروه یادگیری الکترونیکی و دبیر علمی برنامه و اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشکده مجازی برگزار شد.
در نخستین روز این برنامه دکتر رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه بر اهمیت یادگیری الکترونیکی در بین المللی سازی تاکید داشت؛ در ادامه بخش علمی برنامه با ارائه هایی در موضوعات 'کاربرد یادگیری الکترونیکی در بین المللی سازی'، معرفی فعالیت های آموزش مجازی دانشگاه، 'نقش منابع باز در توسعه یادگیری الکترونیکی' و 'تحلیل زمینه برای راه اندازی سیستم های آموزش مجازی' به اتمام رسید.
کارگاه اپاتل در راستای انتقال دانش و مهارت های یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به سایر دانشگاههای همکار پروژه به مدت سه روز ادامه دارد.
این کارگاه به صورت وبینار برای علاقه مندان دانشگاه های همکار و نیز دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

 

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی