محتوای خبری دانشکده مجازی

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید دانشکده مجازی برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 96ـ95 با حضور رییس و معاونان دانشکده و جمعی از دانشجویان جدید در سالن آبشار دانشکده مجازی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي دانشكده مجازی، اولین دوره بلوک حضوری ویژه دانشجویان جدید دانشکده مجازی روز شنبه 17 مهر سال 95 در این دانشکده برگزار شد.
در این مراسم دکتر کاویانی رییس دانشکده مجازی با اظهار خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان، شروع سال تحصیلی را بهاری نو خواند و آغاز مهر را برای خود جذاب تر از بهار طبیعت دانست.
وی به شیوه جدیدی از آموزش در فضای مجازی و دانشکده مجازی اشاره کرد و افزود: فضای علمی کشور چاره ای جز این ندارد که با تکنولوژی پیش رود و عمده هدف این دانشکده، هدایت موج فناوری و تکنولوژی مجازی با اصول و ترکیب مناسب علمی و متناسب با نیازهای کشور است و امیدوارم دانشجویان فضای جدید و خوبی را در این دانشکده تجربه کنند.
دکتر کاویانی به معرفی معاونین آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده مجازی پرداخت و اظهار امیدواری کرد: در سالهای آتی دو رشته جدید به رشته های موجود دانشکده مجازی اضافه می شود و همچنین مقاطع تحصیلی در این دانشکده در کنار مقطع ارشد به مقطع PHD نیز ارتقا می یابد.
دکتر کاویانی بیان داشت: من به عنوان فردی که در زندگی حرفه ای خود هیجانات زیادی را تجربه کرده است، روند فعالیتهای دانشکده مجازی را فرآیندی هیجان انگیز و شاداب می دانم و معتقدم یک مرکز آموزشی با وجود دانشجویانش زنده خواهد ماند و دانشگاه هم بدون حضور دانشجو لطفی ندارد.
در ادامه دکتر مجتهدزاده معاون آموزشی دانشکده مجازی، ضمن تبریك و خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، در سخنانی به معرفی دانشکده مجازی و اصول و فرایندهای آموزشی پرداخت و در ادامه رسالت و ساختار دانشکده مجازی را برای دانشجویان تشریح کرد.
همچنین دکتر ذوالفقاری و دکتر قریب از اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی، دانشجویان را با شیوه کلی ارائه رشته های مجازی، نقش ها و توانمندی های دانشجویان مجازی و روند انجام کار با سامانه آموزش مجازی (نماد) آشنا کردند.
در پایان این بلوک دانشجویان از فضاهاي آموزشي و کتابخانه دانشكده مجازی بازدید کردند و با مدیران گروه های آموزشی دانشکده نیز معارفه ای صورت گرفت.

 

 

 

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی