محتوای خبری دانشکده مجازی

مراسم افتتاحیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت به صورت مجازی برگزار می شود

مراسم افتتاحیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار «دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه» با حضور دو معاون درمان، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بستر آنلاین دانشکده مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار: دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه روز دوشنبه 6 بهمن 99 از ساعت 9 تا 10 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و به صورت مجازی افتتاح می شود. در این مراسم دکتر محمدعلی صحراییان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از ساعت (9:15-9)، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساعت (9:30-9:15)، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت از ساعت (9:45-9:30) و دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساعت (10-9:45) سخنرانی خواهند داشت. برای ورود به این مراسم می توانید در ساعات مقرر وارد لینک مراسم افتتاحیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت به نشانی زیر شوید:
https://www.skyroom.online/ch/tums3/opening

در ادامه ی همایش تبادل توافق نامه فیمابین، افتتاح ساختمان ایرانشهر و فن بازار و بازدید از غرفه های منتخب با حضور مسئولان وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری از ساعت 10 تا 10:30 برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت https://fanbazar-tums.ir مراجعه و یا اخبار این همایش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس های: @etums.tums  و @fanbazar.tums دنبال کنند.
شماره تماس دبیرخانه دائمی فن بازار سلامت (تهران): 02188392176 و آدرس دبیرخانه دائمی: تهران، خیابان ایتالیا، حد فاصل خیابان قدس و وصال شیرازی، پلاک 41، کدپستی تهران: 1417755354 است.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *