محتوای خبری دانشکده مجازی

مراسم تودیع و معارفه رئیس حسابداری دانشکده مجازی برگزار شد

مراسم تکریم صدیقه تقوی رئیس پیشین و معارفه زهرا نبی زاده روشن رئیس جدید حسابداری دانشکده مجازی با حضور نمایندگان امور مالی دانشگاه، رئیس دانشکده، معاون اداری ـ مالی و کارکنان امور اداری و مالی در سالن شورای دانشکده مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، مراسم تکریم صدیقه تقوی رئیس پیشین و معارفه زهرا نبی زاده روشن رئیس جدید حسابداری دانشکده مجازی با حضور نمایندگان امور مالی دانشگاه، رئیس دانشکده، معاون اداری ـ مالی و کارکنان امور اداری و مالی بهمن 99 در سالن شورای دانشکده مجازی برگزار شد.
در این جلسه دکتر مرعشی رییس دانشکده از زحمات و تلاش های رئیس پیشین امور مالی، قدردانی کرد و افزود: همکاری ایشان در دوران خدمت رسانی از نقاط مثبت وی بوده و برای رئیس جدید نیز ادامه مسیر توام با همکاری و همدلی و دقت نظر در امور مالی را خواستارم.
همچنین دکتر حاج علی عسگری معاون اداری مالی دانشکده اظهار داشت: ضمن تشکر از تلاشها و زحمات خانم تقوی، دانشکده مجازی در راستای مسیر رو به رشد خود، چشم انداز مالی نوینی دارد و در این مسیر تلاش کارشناسان حوزه اداری مالی نیاز به تعامل با همکاران دانشکده دارد.
در پایان جلسه، دکتر مرعشی برای زهرا نبی زاده روشن برای ارائه خدمات در دانشکده مجازی آرزوی توفیق و از زحمات صدیقه تقوی با اهدای هدیه‌ای به‌ رسم یادبود قدردانی کرد.

کلمات کلیدی
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *