محتوای خبری دانشکده مجازی

به میزبانی دانشکده مجازی

نشست کمیته علمى دومین کنگره بین المللى سلامت الکترونیک برگزار شد

به دنبال دعوت از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای عضویت در شورای سیاستگذاری دومین کنگره بین المللى سلامت الکترونیک، نشست كميته علمي این کنگره در دانشکده مجازی برگزارشد.

 گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این نشست روز سه شنبه 14 دیماه 95 با حضور دكتر پیام حنفی زاده دبیر علمی کنگره، از دانشگاه علامه طباطبایی، اساتید مدعو از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس و حضور نماینده ای از پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و سایر اعضای کمیته علمی درسالن شورا دانشكده مجازي برگزار شد.
در این جلسه، دکتر شریعتی معاون بهداشت دانشگاه، ضمن بیان تجربیات خوب دانشگاه علوم پزشکی تهران درحوزه سلامت الکترونیک، به طراحی و ارزیابی سامانه یکپارچه بهداشت اشاره کرد.
در ادامه دکتر مرعشی معاون مجازی سازی دانشکده مجازی از آمادگی این دانشکده جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی خبرداد و در خصوص پیشرو بودن دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بحث تولید محتوا در جهت نگهداری مطالب و تولید محتوای کارگاههای جانبی همایش ها، مباحثی را طرح کرد.
همچنین در این نشست موضوعاتی از قبیل بیوانفورماتیک، مدیکال انفورماتیک و داده کاوی اطلاعات سلامت مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
اقتصاد مقاومتی و سلامت الکترونیک، عدالت در سلامت، عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، گردشگری سلامت، آموزش، سلامت الکترونیک و نقش آن بر سوانح، سلامت الکترونیک و سازمان های عام المنفعه، تربیت کادر درمانی استفاده کننده از سلامت الکترونیک و موضوع طب سنتی و سلامت الکترونیک از دیگر موضوعات مورد توجه در این کنگره است.
این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی برای پزشکان می باشد و علاوه بر پزشکان، تمامی اساتید و دانشجویان رشته های فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، رباتیک و همچنین مدیران بیمارستان های دولتی و خصوصی، بانک ها، بیمه ها و شرکت های مخابراتی مخاطبین اصلی آن هستند. همچنین این کنگره، حول بیست محور علمی و تخصصی برگزار می شود و شامل کارگاه های آموزشی، پنل های تخصصی، ارائه مقالات حضوری، پوستر و کلاس های آموزشی خواهد بود.
توضیح این که، دومین کنگره بین المللى سلامت الکترونیک در روزهای 4 و5 اسفندماه95 در مرکز همایش های بین المللی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت و ارسال مقاله می توانند تا 15بهمن ماه 95 با مراجعه به پایگاه اینترنتی این کنگره به آدرسhttp://www.iehc2017.com/en/ نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله اقدام کنند.

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی