سومین نشست هماهنگی رسانه‌ای روابط عمومی با بیمارستان‌های 1+6

دکتر ترابی: رسانه‌ها را با تعامل و برنامه‌ریزی درست می‌توان به هدف رساند

نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با مسئولان روابط عمومی 6 بیمارستان ضیائیان، بهارلو، امام خمینی، شریعتی و امیراعلم به‌اضافه مرکز قلب تهران با موضوع «مدیریت هم‌زمان درمان بیماران عادی (غیر کرونایی) در بیمارستان‌ها» تشکیل شد.

دکتر ماشاءاله ترابی در جلسه چهارشنبه 8 مرداد 99 در سالن جی 5 ساختمان مرکزی دانشگاه با اشاره به اینکه این جلسات باید پویا و جدی برگزار شود؛ گفت: هدایت رسانه‌ها تعطیل‌بردار نیست باید برای آن برنامه مشخص‌شده داشته باشیم و باهدف جریان خبری را دنبال کنیم.
وی بابیان اینکه در دوران کرونا مراکز درمانی در بطن رسانه‌های خبری موردتوجه هستند؛ ادامه داد: روابط عمومی بیمارستان‌ها باید در جریان همه امور باشند و موارد مختلف را به‌سرعت به روابط عمومی ستاد منعکس کنند چراکه نیاز است به‌موقع بررسی و نتیجه مطرح شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تصریح کرد: فرصت درمانی و سلامتی ازدست‌رفته بیماران غیرکرونایی را باید جدی بگیریم، در این زمینه روابط عمومی‌های بیمارستان‌ها نقش ویژه‌ای می‌توانند ایفا کنند و با شفاف‌سازی این فرصت‌ها را تقویت و هدایت کنند.
دکتر ترابی متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی تهران پرچم‌دار رشته پزشکی نوین در کشور است، باید یکپارچگی روابط عمومی‌ها را درصحنه عمل نشان دهیم چراکه یک روابط عمومی در دانشگاه هستیم و تک‌تک همکاران واحدها، نماینده ما هستند بنابراین باید در جریان تمام امور باشیم.
در ادامه مهدی صدفی مسئول روابط عمومی بیمارستان ضیائیان در خصوص دستورالعمل روابط عمومی برای تعامل با رسانه‌ها مطالبی را مطرح کرد و به بیان راهکارهایی برای ارتباط بهتر با خبرنگاران پرداخت همچنین درباره تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان ضیاییان قبل از بحران کرونا و بعد از بحران کرونا گزارش مقایسه‌ای ارائه داد.
سپس فهیمه نجاری مسئول روابط عمومی بیمارستان بهارلو به پروتکل‌های برنامه‌ریزی در راستای ایجاد انگیزش کارکنان و شناخت نیازها، راهکارهای ایجاد پویایی و نشاط کارکنان و تعامل با رسانه‌ها اشاره کرد.
تهیه چک‌لیست ارتباط با رسانه و نشاط و شادمانی و اقدام مراکز درمانی بر اساس آن از مصوبات این جلسه بود.
 
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *