• تاریخ انتشار : 1400/10/11 - 17:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 412
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همنشین با همرزم سردار دل ها

مراسم گرامیداشت دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان فارابی برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن دومین سالگشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسمی با حضور همرزم این شهید در بیمارستان فارابی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم گرامیداشت دومین سالگشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی شنبه 11 دی 1400 با حضور علی عسکری، همرزم این شهید در نمازخانه این بیمارستان برگزار شد.
عسکری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار داشت: بنده توفیق این را داشتم که حدود 17 تا 18 سال در خدمت ایشان باشم. به همین دلیل می خواهم دو مولفه مهم از این سردار شهید را برای شما بیان کنم. یکی رایج شدن واژه سردار دل ها در فرهنگ محاوره و دیگری مکتب حاج قاسم. استفاده مردم از واژه سردار دل ها نشان دهنده تاثیر ایشان بر قلوب و دل های مردم است و آن هم دلیلی ندارد جز علاقه شدید ایشان به مردم. به همین دلیلی چنین عکس العمل پرشوری را از سوی مردم پس از شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: مکتب حاج قاسم را  می توان در سبک مدیریت و سبک زندگی ایشان تعریف کرد. این شهید بزرگوار از وجودش گذشت و جانش را داد تا هموطنانش احساس امنیت کنند. می توان گفت امنیتی که امروز در کشور وجود دارد حاصل نشده مگر با تلاش و مجاهدت امثال حاج قاسم سلیمانی. همانطور که گفتم بنده سال ها در خدمت این شهید بودم. بالطبع انسانی در سطح ایشان می توانست بهترین امکانات را برای خودش طلب کند اما هرگز چنین کاری نکرده و در این زمینه بسیار رعایت می کردند. از نظر مدیریتی به شدت سرعتی و توام با دقت عمل می کردند و در عین حال که اهل مشورت بودند، قاطعانه تصمیم گیری می کردند. امیدواریم خون حاج قاسم هرچه بیشتر در ارکان مختلف جامعه جریان پیدا کند.
مرثیه خوانی در مدح شهید سلیمانی پایان بخش این مراسم بود.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 203622
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

علی عسکری، همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *