انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و بخش دانشجویی انجمن بین المللی اقتصاد دارو (ISPOR)

سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های بین المللی دانشجویان، حمایت همه جانبه ی این مرکز را در راستای ارتقای فعالیت های انجمن بین المللی اقتصاد دارو در ایران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، در نشستی صمیمانه که با حضور دکتر پروین پاسالار، سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، دکتر فرساد نوری زاده، معاون مرکز و تیم دانشجویی انجمن بین المللی اقتصاد دارو (ISPOR) در ایران در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 98 در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان مرکز و این انجمن منعقد شد.
ایسپور (ISPOR) معتبرترین انجمن جھانی در حیطه اقتصاد سلامت بوده که در سالیان اخیر توانسته نقش به سزایی در توسعه زیرساخت ھای اقتصاد سلامت در سیاستگذاری ھای کلان کشورھا ایفا کند، این انجمن تخصصی، ماموریت 'ارتقا تصمیم سازی برای سلامت جهانی' جهت نهادینه سازی مفاھیم ارزشمند اقتصاد سلامت را دارا ست. 
تیم دانشجویی ISPOR در ایران را امیرحسین حاجی میری، الهه خراسانی، علی همایونی و مرضیه نصرتی تشکیل می دهند که همگی از دانشجویان دوره تخصصی مدیریت و اقتصاد دارو هستند. این تیم در راستای بسط و گسترش آشنایی دانشجویان علوم پزشکی با مبانی سیاستگذاری و اقتصاد سلامت فعالیت می کند.
در این جلسه ضمن شرح مفصلی از اهداف و فعالیت های انجام شده توسط تیم ISPOR ، با توجه به پتانسیل بالای مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و مرکز رشد استعدادهای درخشان در زمینه توسعه فعالیت ها بین دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی، طرفین مذاکره کردند.
دکتر پاسالار، ضمن اعلام همکاری های همه جانبه مرکز در راستای گسترش فعالیت های بین المللی دانشجویان، ابراز امیدواری کرد که با فعالیت های این انجمن، خلا علمی دانشجویان رشته های علوم پزشکی از مبانی اقتصادی پر شود.

 
خبرنگار: مریم حیدری
کلمات کلیدی
مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری