برگزاری نشست هیات رئیسه دانشکده بهداشت

رئیس دانشکده بهداشت بر بازبینی برنامه های دانشکده و توجه به اولویت بندی ها برای گذر از شرایط موجود تاکید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 13 آبان 98، نشست هیات رئیسه دانشکده بهداشت برگزار شد. 
در ابتدای نشست دکتر علی اکبری ساری، رئیس دانشکده با ارائه توضیح کوتاهی از شرایط دانشکده و دانشگاه در خصوص محدودیت های مالی، جذب هیات علمی و کارکنان بر استفاده بهینه از ظرفیت های دانشکده تاکید کرد. 
وی گفت: باید در برنامه های توسعه ای دانشکده از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را انجام دهیم و این مهم با بازبینی برنامه های دانشکده و توجه به اولویت ها محقق خواهد شد. همچنین هم فکری و هم دلی خانواده دانشکده در گذر از این شرایط را مهم دانست و اظهار داشت: خانواده دانشکده اعم از استادان، دانشجویان و کارکنان باید در جریان مشکلات پیش روی دانشکده باشند تا با همدلی بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.
رئیس دانشکده بیان داشت: زنده نگه داشتن امید و ایجاد نشاط در این شرایط از موضاعاتی است که باید به آن توجه کنیم. همچنین بر توجه به رضایت دانشجویان از شرایط آموزشی تاکید کرد.
سپس اعضا نظرات و پیشنهاداتشان را در این خصوص مطرح کردند. 
 در ادامه دکتر امیر حسین تکیان معاون بین الملل دانشکده، در خصوص جذب دانشجویان بین الملل و شهریه دوره های بین الملل و مباحث مربوط به آن نکاتی را مطرح کرد و از اعضا در خصوص این موضوع نظرخواهی شد. 
در انتها دکتر سیمین ناصری معاون پژوهشی دانشکده به ارائه بخشی از برنامه های چهار ساله معاونت پژوهشی دانشکده پرداخت و اعضا در مورد شاخص ها و اولویت های ارائه شده پیشنهاداتی مطرح کردند.

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس