سومین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی در سال 99 برگزار شد

نتایج اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار در جلسه شهریورماه 99کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی بررسی شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در جلسه مجازی کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار این مرکز که دوشنبه 17شهریور1399وبا حضور دکتر حمید ریاضی، معاون درمان و سعید مرادی، مدیر بیمارستان برگزار شد، مهندس الناز نصیرلو، کارشناس بهداشت حرفه ای گزارش نتایج اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار را ارائه کرد.
این گزارش شامل نتایج نرخ تعویض هوا، مقادیر اندازه گیری میزان سروصدای موضعی، نتایج اندازه گیری سرعت ربایش هود و سیستم های تهویه در آزمایشگاه و پاتولوژی و میزان روشنایی اندازه گیری شده در قسمت های مختلف بیمارستان بود.
مهندس نصیرلو که درهر بخش گزارش خود توضیحاتی درباره نحوه ارزیابی واقدامات اصلاحی می داد، گفت: در واحدهایی که میزان صدای محیط استاندارد نیست و خطر آسیب شنوایی وجود دارد به کارکنان گوشی محافظ داده شده و باید هنگام کار از این گوشی ها استفاده کنند.
وی همچنین از واحد تاسیسات درخواست کرد برای اصلاح و تقویت روشنایی بخش های مشکل دار اقدام کنند.  
در پایان جلسه مرادی، مدیر بیمارستان خواستار برگزاری یک جلسه فنی شد تا واحد تاسیسات اقداماتی که برای رفع نواقص عنوان شده انجام می دهد را گزارش کند.

 

حمیده امیدوار
تهیه کننده:

حمیده امیدوار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *