پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند

رئیس بیمارستان فارابی با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

همکاران عزیز
فرا رسیدن چهارم شهریور ماه و روز کارمند را غنیمت شمرده، به تمامی همکاران پرتلاش و ارجمندم در خانواده بزرگ فارابی خسته نباشید و خدا قوت می گویم.
قدردانی از کارکنان مسئول و وظیفه شناسی که با بهره گیری  از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم، خدمت به مراجعین به خصوص بیماران محروم و نیازمند را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند و با هدف اعتلاء و ارتقای جایگاه علمی و عملی بیمارستان فارابی و دانشگاه علوم پزشکی تهران اهتمام می ورزند، برخود فریضه میدانم و  تلاش های بی دریغ و خالصانه همه کارکنانی را که بازوان توانای نظام سلامت در عرصه های مختلف به شمار می روند، پاس می دارم.
بدون شک بارسنگين پشتيباني از خدمات تخصصی و فوق تخصصی فارابی و کسب سرآمدی در عرصه های گوناگون علمی، آموزشی و درمانی برعهده تمامی كارمندان پرتلاش و متعهد بیمارستان قرار دارد و هيچ تلاشي در جهت ارتقاء كيفيت آموزش ، پژوهش و خدمات سلامت و ايجاد رضايت در ارباب‌رجوع بدون همت اين عزيزان موفق نخواهد بود.
اميدوارم با كمك و همكاري هم همواره نشاط را در محیط کار ترویج نموده و در بهبود كيفيت تمامی فعاليتها و جلب رضاي باري‌تعالي موفق‌تر از گذشته حركت نمائيم.
 
دکتر محمدرضا اکبری
رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي