بازدید خیر سلامت از پروژه بزرگ و ملی بیمارستان انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به همراه خیر سلامت از پروژه بزرگ و ملی بیمارستان انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه این دیدار و بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم از طریق همکاری شورای ایرانیان خارج از کشور در وزارت امور خارجه، عزیزان و دوستانی که تمایل داشتند در حوزه سلامت به رفع چالش‌های موجود کمک کنند را دعوت کنیم.
وی یادآور شد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه برگزار شد این عزیزان ابراز تمایل کردند که برای دو تا از پروژه‌های بزرگ و اساسی دانشگاه می‌توانند قدمی ماندگار را بردارند؛ دعوت کردیم و در خدمتشان هستیم تا برای پروژه ملی و بزرگ بیمارستان انستیتو کانسر از پیشنهادهای آنان برای تجهیز این بیمارستان بهره بگیریم، امید داریم بتوانیم از راهنمایی و از فرصت‌هایی که فراهم می‌کنند بتوانیم بهینه استفاده کنیم.
در ادامه دکتر ابطحی خیر سلامت با بیان اینکه با علاقه خاصی که به ذرات خاک این کشور و مردم دارم خوشحال می‌شوم اگر بتوانم قدمی برای دانشگاه علوم پزشکی تهران و عزیزانی که درحال‌خدمت هستند، بردارم؛ خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال هستم که در محیط دانشگاه و سلامت پا گذاشتم و در کنار همه عزیزانی که با تمام وجود خدمت می‌کنند هستم، امید دارم بتوانم باری از دوش مردم که نیاز به درمان بهتر و سلامت بیشتر دارند، بردارم.
وی با تأکید بر اینکه تمام هم‌وغم من این است که هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتری برای ایران عزیزمان باشیم؛ تصریح کرد: هر انسانی به‌اندازه توانی که دارد باید خدمت کند، باید کنار مسئولان کشور در زمینه سلامت هم‌وطنان عزیزمان قدم  برداریم و بیشتر در خدمت کشور باشیم. 
سپس دکتر سهرابی  دستیار وزیر و مدیرکل شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور ادامه داد: توفیقی حاصل شد با همراهی دکتر ابطحی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور پیدا کنیم و از پروژه بیمارستان انستیتو کانسر بازدیدی داشته باشیم.  
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران باید فرصت‌هایی را فراهم و تشخیص‌های فرا دقیق همراه با کاهش هزینه‌های دقیق بیمارستانی  را رقم بزند آن زمان اثربخشی بیشتری را شاهد خواهیم بود؛ پزشکی نوین در این سمت در حال حرکت است باید اثرگذار باشیم. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر