بازدید ارزیاب اعتباربخشی پزشکی عمومی وزارتخانه از مرکز آموزشی درمانی بهارلو

ارزیاب اعتباربخشی پزشکی عمومی وزارتخانه به همراه معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه و کارشناس مسئول واحد ارزشیابی معاونت آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی از بخش‌ها، امکانات و فضاهای آموزشی بیمارستان بهارلو در راستای اعتباربخشی آموزشی پزشکی عمومی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، دکتر ایوب پزشکی، ارزیاب اعتباربخشی پزشکی عمومی وزارتخانه، دکتر کوثر اثنی عشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه و دکتر امین حسین، کارشناس مسئول واحد ارزشیابی معاونت آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی روز چهارشنبه 21 تیر سال جاری از بخش‌ها، امکانات و فضاهای آموزشی بیمارستان بهارلو در راستای اعتباربخشی آموزشی پزشکی عمومی بازدید کردند.

در این جلسه مسئولین درس گروه‌های مختلف و سایر اساتید، دکتر بهنام بهنوش، معاون درمان و عضو هیئت علمی دانشگاه از گروه مسمومیت، دکتر ندا فرجی، معاون آموزشی، دکتر زهرا قلعه‌نویی، معاون پژوهشی از گروه زنان و بهاره جفائی، مدیر آموزش بیمارستان، ‌دکتر سیدمجیدموسوی موحد، فوق تخصص نفرولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه و دکتر فاطمه دولتخانی، فوق تخصص نفرولوژی، از گروه داخلی و دکتر اصغر قربانی، عضو هیئت ‌علمی دانشگاه از گروه اطفال بیمارستان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر حمیدرضا حکمت، رئیس، ضمن خیرمقدم به میهمانان، با تشریح روند پیشرفت فعالیت های آموزشی در این مرکز  به دغدغه های پیش رو و چالش های موجود اشاره کرد.

در ادامه بهاره جفائی، مدیر آموزش به معرفی بیمارستان بهارلو پرداخت و پس از ارائه گزارش مختصری از عملکرد معاونت آموزشی، به نتایج اعتباربخشی آموزشی، کسب بالاترین امتیاز در سطح دانشگاه، بازخوردهای مثبت و نقاط قوت بیمارستان در ارزیابی قبلی اشاره کرد و از بازخوردهای حاصله از نتایج ارزیابی، رضایت بالا از یاددهی اساتید و امکانات آموزشی - رفاهی از دیدگاه فراگیران گفت.

در ادامه سؤالاتی از دکتر فرجی، معاون آموزشی در خصوص فرآیندهای آموزشی شد.

پس از جلسه از بخش‌های مختلف آموزشی داخلی، مسمومیت، درمانگاه‌ها و سایر فضاهای آموزشی، مرکز مهارت‌های بالینی، کتابخانه، کلاس درس، آمفی‌تئاتر و ... بازدید شد.

در پایان نشستی با حضور دکتر حکمت، دکتر بهنوش، دکتر فرجی، بهاره جفائی، دکتر حسینی، ارزیاب دانشگاه و دکتر پزشکی، ارزیاب کشوری وزارتخانه برگزار شد. دکتر ایوب پزشکی، فوق تخصص نفرولوژی و ارزیاب کشوری پس از جمع‌بندی و بررسی مستندات در بازدیدهایی که صورت گرفت، نتایج را رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: هر بخشی که رفتم از نظم، کار تیمی منظم و عملکرد مطلوب لذت بردم که نشان از رهبری، برنامه‌ریزی و اجرا و همکاری شایسته مسئولین و کارکنان بیمارستان است و توصیه کرد با توجه به شرایط بسیار مطلوب بیمارستان زمان دوره‌های آموزشی طولانی‌تر و تعداد فراگیران بیمارستان بیشتر شود و گفت بستر آموزش undergraduate  فراهم است و باید استفاده بیشتری کرد.

دکتر حکمت، متخصص قلب و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی گفت: درمانگاه‌های این مرکز یکی از پر مراجعه ترین درمانگاه‌های بیمارستان‌های دانشگاه است و در مرکز آموزشی درمانی بهارلو به آموزش base ها تأکید می‌شود. رئیس بیمارستان به عملکرد مطلوب، آمار و خدمات بالای مراجعین بخش آنژیوگرافی اشاره کرد. دکتر حکمت به لحاظ تأمین امکانات و فضاهای فیزیکی آموزشی، پیگیری جهت تأمین فضای مربوطه از طریق زمین جنب بیمارستان اشاره و ابراز امیدواری کرد در سال‌های آتی نتایج آن دیده خواهد شد.

دکتر پزشکی خطاب به دکتر حکمت گفت: بیمارستان بهارلو مرکز خوبی است و ما هر جا از لحظه ورود تا لحظه آخر، جز خوبی و پشتکار همکاران چیزی ندیدیم که نشان از نتیجه تلاش شما و همکاران است و از زحمات ریاست، معاونت آموزشی، مدیریت و سایر کارکنان بیمارستان تشکر کرد.

خبر: فائزه شادمانی فرهنگ

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *